30 října 2021

TETOVÁNÍ trošku jinak

 Tentokrát nás čeká trošku netradiční článek. Tvořilka dostala totiž příležitost vyzkoušet něco intekraktivního, kreativního a extrémně lákavého. Něco, co kombinuje dvě oblíbené kratochvíle dětských let - razítkování a dočasné tetovačky.

Milí nadšenci dočasného tetování, je mi ctí vám představit jednu tetovací sadu, několik způsobů jejího využit í a v neposlední řadě i nápad na zrecyklování luxusního balení.

Tvoření zdar!

 


Na portálu Ženy s.r.o. máte skvělou příležitost objevit nejenou super komunitu uživatelek, ale je tam prostor k objevení různých lidí, českých značek a mimo jiné i možnost vyuzkoušet si různé novinky v testování. A testování tetovací sady jsem si nemohla nevyzkoušet.

Co jsem měla k dispozici?

K testování jsem dostala základní sadu (tzn. podušku a inkoust), bílý liner, tři druhy razítek. A řeknu vám, toto byla sada, s kterou jsem potiskla celou rodinu xDD

Přísná kritika a celkový dojem

První, oc bych ráda vypíchla je inkoust - obrovskou výhodou je nedráždivost a hlavně sytost jak černého(základní sada), tak bílého inkoustu (liner). Inkoust se zároveň i poměrně slušně smývá (opravdu stačí dětský olejíček, doporučovaný odlakovač jsem nezkoušela), na kůži vydrží opravdu různě. Nejdéle paradoxně vydržel na (od stehen až po kotníky), na rukou a pažích jste už druhý den zaznamenali, že už to není to co to bylo včera.

Příjemně překvapil liner. Ačkoliv obshoval bílý inkoust, díky tomu, že jste ho nanášeli přímo na kůži, nikoliv přes razítko, vydržel daleko déle než obtisk a sytost vydržela klidně i do třetího dne beze změny.

Z razítek jsem měla trošku strach. Ano, doporučená aplikace "valivým pohybem bez přehanného tlačení" má opravdu něco do sebe. Pokud to zkusíte jen namáčknout nakůži a hned oddělat, neobtiskne se vám pořádně nic. Stejně tak sádrová/keramická razítka použijete po namočení do inkoustu jenom jednou (ne, jak jsme zvkylí, když se razítkuje na papír).

Největší slabinou byla poduška, kam se nalíval inkoust. Už po týdnu intezivního používání (s tím, že jsem opravdu namočil razítko a hned krabičku pořádně zavírala), bylo znát, že inkoust prostě vysychá. Myslím, že na vině není podle mě úplně krabička, ta těsní hezky, ale poduška. Hodilo by se otestovat jiný materiál, který se dá použít, protože mi orpavdu příjde, že to výrazně snižuje trvanlivost sady.

A co je na tom nejlepší?

Hrozně mě baví, že toto razítkování se dá kombinovat prakticky s čímkoliv. Dají se použít i klasická razítka, co máte doma (čím šírší je tismnutá čára, tím lepší), každopádně chce to trošku cvik. Skvěle se razítka kombinují i s klasickými tetovačkami/obtisky a můžou tak vznikat luxusní motivy.

Nejlepší části sady je za mě liner. Mají je ve všech možných barvách, každopádně, co nakreslíte, to pár dní drží a můžete si kreslit, co se vám líbí. 

Na durhou stranu razítka mají luxusní motivy a komu se zrovna nechce kreslit, ten i tak vytvoří skvělá tetování bez minimální námahy.

 A teď už ty TETOVAČKY




A vzhledem k tomu, že LaDot má úplně nádherný design obalů, nemohla jsem je jen tak vyhodit. Takže vznikl takový malá pokus o koláž.






 
Krásný víkend a užijte si Dušičky ;)
 
Co vy a tetovačky? Zaujala Vvás sada?

5 komentářů:

  1. Já používala tetovačky snad jen jako malé dítě, takové ty ze žvýkaček :D Několikrát jsem si je pak i v pozdější době koupila, v podobném stylu jako máš ty, jen černo-bílo-zlaté, ale nakonec to zůstalo v šuplíku. Možná po letech bych v létě mohla opět pokusit štěstí, jestli se k tomu odhodlám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ty doby pamatuju taky :D Dřív si to člověk dal na ruku, protože to bylo módní a mohl se tím vytasit prakticky kdykoliv. Je fakt, že teď dvakrát přemýšlím, kdy si tetovačku nalepím a kam. Ale ten pocit husťáckosti zůstává :DD

      Vymazat
  2. Moc hezké! Hned mi to připomnělo Hrušky a její tetování henou :) když jsem byla malá, ráda jsem si dávala tetování z Kostíků. Jednou jsme si to dávaly se spoluzackou společně o přestávce (2.trida) a vynadala nám p. Učitelka. Strašně jsem se styděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henu chci zkusit už strašně dlouho, ale zatím se mi ji nechtělo objednávat nebo někdě složitě shánět (protože sehnat henu někde v kamenném obchodě je docela problém :/)
      Tetovačky z Kostíků byly super, už ani nevím, jestli se pořád tetovačky k těm jogurtů pořád dávají. U nás paní učitelka nadávala spolužačce za nalakované nehty a to jsme tuším byly v 5. třídě :D

      Vymazat
    2. No vidíš to, dneska už mají skoro v páté gelové :DDD

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?