23 října 2020

Můj zdroj inspirace

 

Je to tady zase. Nový blog. Nový začátek. Pořád ale stejný důvod, proč psát.

 

Smutná to věc, že blogy ztratily svou popularitu, pozvolna se rozkládající platforma Blog.cz byla zrušena a z mnoha blogerů se stali virtuální bezdomovci. Patřím k jednomu z nich.

Naposledy jsem zakládala svůj blog nemam-cas s úmyslem vytvořit si prostor, kde si najdu čas na sebe, na své zájmy, a tak trošku si i vyleju srdíčko. Bohužel psychologie uživatele dělá své a blog se stal časem tím, co jeho název prezentoval. Neměla jsem čas. A ani si ho v tom všem nenašla.

Teď se pouštím do nového internetového dobrodružství. Nová platforma – pro mě naprosto neznámý svět. Nové téma – můj zdroj inspirace, který vlastně prezentuje to, co dlouho potřebuju. Vidět výsledky své práce. Být inspirovaná tím, co jsem vytvořila. Sepisovat si všechno, co mi dělá radost, nebo díky čemu jsem byla šťastná.

Od posledního článku se změnilo mnohé. Ale má touha tvořit a zaznamenávat si radosti každého dne zůstala. Tak snad se mě nepustí. A tento blog bude inspirací nejen pro mě, ale i pro ostatní.

Follow my blog with Bloglovin

8 komentářů:

  1. Jsem ráda, že sis našla zase nějaké útočiště! :) Těším se na články! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě to zrušení blog.cz stále ještě bolí, ale těší mě, že většina bloggerů to nevzdává a i s přesunem si nějak poradila. Jen ten rozjezd bude krušný. Než jsem vůbec mohla něco smysluplného na svůj nový blog napsat, hodiny jsem se rozčilovala jen nad nastavením nějakého jakž takž použitelného designu :D a to mě pak demotivovalo, takže nový blog zůstal chvíli prázdný.
    Každopádně doufám, že tebe od nových začátků nic takhle neodradí, čas si najdeš a půjdeš jako předtím ve stopách názvu, tudíž zde najdeš zdroj své inspirace. :) Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně taky s tím nastavováním dost bojuju. Ale to nejhorší je za mnou, takže věřím, že teď už přijde jenom radost z psaní článků :D Není jiný způsob, jak se s tím žít, než začít psát.
      Ale strašně mi tu chybí ta komunita...ono už jen úvodní stránka blog.cz, kde se člověk mohl proklikat k dalším "kolegům pisálkům" dělala strašně moc ;)

      Vymazat
  3. Na tvoření se těším, konečně nějaká kolegyně :-) jinak i já měla první doménou blog.cz a ačkoliv uz to bylo před 20 lety, stále si jej pamatuju úplně přesně

    OdpovědětVymazat
  4. Ať tě tvůj nový blog baví a ať se ti daří! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?