22 dubna 2021

#neBUJO - Duben narůžovo

 Hodí se k dubnu růžová? Ne.

Mám ráda růžovou? Ani náhodou.

Tak proč máš ten duben v růžovofialových odstínech? Přečti si článek a zjistíš to ;)

Opět přišel čas na článek, nebo spíš kochací okénko. Spousta obrázků (snad i inspirace) a minimum textu. Tedy takové minimum, kterého jsou užvanění lidé jako já v psané podobě schopní.

 
(Není nad to rozplánovat si dny a pak zjistit, že neumíte napočítat do sedmi :DD, takže to je ten levandulový nalepený papírek...fialové okénko slouží pro napsání citátů...ještě jsem nenašla žádný, který by začínal na T :DDD)
 
(kytičky mě baví...a ta růžovo fialová mě vlastně nadchla :D )

(vlevo na obrázku můžete sledovat, jak se mění záložky...a tento systém se mi strašně líbí a hrozně mě baví s tím otáčet...vzorkované části stránek jsou z obalů kapesníčků, jestli by vás to zajímalo...)
 
 (motýlci a otisky listů jsou geniální potisk, jeden z mých oblíbených)
(kombinace všech možných textur je boží, užívám si ty barvy, hrozně moc :D)
 
Opravdu mě baví si patlat svůj ne buller journální diář...je to práce, chce to čas a ten měsíc si většinou lepím a tvořím na poslední chvíli, běžně i první, druhý týden v měsíci. Je to pozdě? Je to jen diář. A pro mě krásné odpoledne strávené tvořením. Na to není nikdy pozdě. Všechny důležité věci si dopíšu na papírek a stejně se v tom diáři objeví. A pořád mě to baví. Dá se říct, že každý měsíc čím dál víc.
 
Jediné, co mě trochu děsí, že tento diář nepěkně rychle tloustne. Opravdu budu muset vymyslet nějakou redukční dietu, aby se mi pak do batohu vešel celý rok v jednom diáři :DDD 

Tvoření zdar!

P.S. Jak řešíte tloustnutí diáře? A jakou barvu nemáte rádi?

 


2 komentáře:

  1. Nemám rád růžovou, ale tohle je boží��! A věřím, že i ten citát začínající na T brzo najdeš��!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A měla bych asi začít hledat, než skončí duben :DDD

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?