28 března 2024

Splněné PŘÁNÍ: můj.

Vítám vás u článku, jenž se může zdát být trošku neaktuální...

Ale to by nebyla Tvořilka, aby tomu nebylo přece jenom jinak ;)

 
 Vítám vás dnes u trošičku netradičního článku, řekněme "recenzního" formátu. Možná to na první pohled vypadá, že Tvořilka se vzdala svého bulletjournalování, ale vyvedu vás z omylu - tento diář není pro mě, nýbrž byl objednán pro mamku.

Nejdřív mi ale dovolte, abych vás zasvětila do celého historie objednávání tohoto diáře.

Značka můj. se tady v Česku známá hlavně pro své diáře se specifickým rozložením. Kromě měsíčního přehledu a jednotlivých týdenních přehledů (kde najdete jmenný kalendář, fáze měsíce, čas východů slunce...), můžete v diáři najít i motivační stránky k jednotlivých měsícům, významné dny, seberozvojové úkoly, prostor pro vision boardy anebo prostor pro zapsání svých 108 cílů pro daný rok.
Sympatická a pracovitá maminka dvou holčiček, Tereza, jež za značkou stojí, spojila principy bullet journalingu, deníku, motivačního průvodce rokem a klasického diáře a vytvořila opravdu originální diář, který má všechno. Stejně jako má specifické rozložení, má i svoji metodiku, jak ho co nejvíc a co nejfektivněji používat.

Zní to až zázračně co? Moje mamka o tomto diáři mluvila už nějaký ten pátek, jenže věc, co jí hodně zarážela byla cena. Moje mamka je odchovaná na obyčejných sešitech, anebo malých diářích do padesáti korun. A najednou vysolit za diář 1250 korun? To považuju za šílenost i já.

Ale s taťkou i sourozenci jsme neustále slýchávali tu a tam zmínku o diáři, tak jsem začala pátrat, co je to za zázrak a nedá-li se sehnat levněji, že by si ho mamka vyzkoušela... nebo že bychom jí ho dali k Vánocům.

Vím, že jeden rok fungoval "Diář na zkoušku", kdy Tereza vytvořila mini verzi, co vystačila na čtvrt roku, aby si ho zajemkyně koupili za dílčí cenu a mohly si ho vyzkoušet. Ten se ale loni nekonal, takže jsme nakonec v průběhu roku koupili zlevněnou variantu za 800 korun (pořád nechutně drahé, ale je to naše mamka a složili jsme se... a stálo to za to!) s tím, že ho mamka dostane k narozkám a bude moc testovat alespoň půlroku tento speciální diář.

Kéž by to bylo ale tak snadné...

Naše super promyšlené a geniální překvapení nakonec zhatila Zásilkovna xD 
Ten týden, kdy měl balíček dorazit do boxu, jsme byli zrovna na dovolené. Přiznám se, že jsem trošku trnula, kdy balíček přijde (neb to vycházelo buď, že přijde těsně před nebo těsně po odjezdu) a prodlužovat samotný balíček na týden v boxu, se mi moc nechtělo. Každopádně nepřišel ani před ani během naší dovolené, takže jsem si oddechla. Čtrnáct dní však uběhlo jako voda a ono nic. Tři týdny už se mi zdály opravdu divné a když ani po měsíci nic nedorazilo, byla jsem z toho opravdu nesvá.
Tak jsem se jala kontaktovat Zásilkovnu, popovídala si po telefonu s robotem a nic. Pod týdnu jsem vyplnila online reklamační formulář, který přišel i paní Terezce, co balíček odesílala. (Tu jsem nekontaktovala, neboť zásilka již byla převzata dodavatelem a přišlo mi to zbytečné xD)
Stačilo si vyměnit pár mailů a hned mi ochotně poslala náhradu. Alespoň toho, co měla skladem.

A pojďte mrknout na tu nádheru:

 
Přiznám se, že když mamka rozbalovala diář (který i se vším tím zpožděním nakonec přišel tak akorát na její narozky), celá napjatá jsem sledovala, jak si mamka diář rozbalí a co naně bude říkat. A přiznám se, že jsem málem přišla o svůj čelistní pant, neboť tak precizní a nádherně zabalenou objednávku jsem ještě neviděla. Opravdu máte pocit, že otvíráte něco super luxusního!
Kromě diáře samotného převázaného stuhou k němu byl i malý "návod", jak ho využít na maximum včetně několika samolepkových aršíků laděných do barvy diáře. Zároveň jsme mamce k diáři objednali i samolepkové předplatné, aby si mohla diář vyzdobit podle svého. Byl to trošku risk, protože mamka tak maximálně používá zvýrazňovače a to byl do té doby prozatimní vrchol využítí kancelářských potřeb. Ale překvapivě se se samolepkama zžila a ačkoliv se z ní nestal samolepkový maniak, má sbírka samolepek po jejím nájezdu (poté, co vypotřebovala samolepkové předplatné) docela prořídla :DD Ale pochybuju, že si je sama bude objednávat či kupovat ve velkém xD






Na své si v balíčku ale přišel i taťka, který už nějakou tu chvíli sháněl tečkovaný zápisník, ale ideálně v kroužkové vazbě (která mu vyhovuje, normální sešity moc v lásce nemá). Tak dostal menší dárek i on. Ultrarecyklovaý šedivý papír (nevím, jak se tento papír vyrábí, nutno však podotknout, že ta barvy je docela netypická) ho zpočátku překvapil, ale celkem snadno si na něj zvykl. A se ségrou jsme mu tam přidaly pár maleb pro zpestření dne (vůbec ne proto, že jsme chtěly otestovat vlastnosti papíru xDDD)
 

Vrátíme se ještě k samolepkám, protože jsme mamce, milovnice přírody musely nutně vzít i tyto dva aršíky od Divoké tužky (která mimo jiné navrhla i obal výše zmíněného zápisníku). Co se velikosti týče, mamce je použila jako "zaplácnutí" velkých volných ploch, pro její potřeby jsou totiž docela velké.

 

10 komentářů:

  1. vypadá to opravdu hezky :) slyším o tom poprvé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že nebýt mamky, taky značku neznám 😃😅

      Vymazat
  2. Diář vypadá opravdu hezky. I ty samolepky. Já bych mvyužila i ty velké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty velké mě taky zaujaly😃 A v diáři udělají parádu 😃

      Vymazat
  3. O diáře jsem nikdy neslyšela, ale vypadá báječně! <3 Věřím, že udělal velikou radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělal, mamka vždycky vypráví, jak se těší, že k němu zasedne a vyzdobí si tam další týden 😃

      Vymazat
  4. No tak ty samolepky jsou boží! Moc pěkné, mam ráda hauly, takže tento článek mě moc potěšil. ♥

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?