25 června 2021

#neBUJO - Už aby bylo teplo!

Proč si přát teplo, když tu máme pařáky? Vraťme se o pár měsíců zpět, kdy jsme si stěžovali, že neustále prší a je zima.

Čas na další fotočlánek z mého diáře. Měsíc květen a červen.

Hromada fotek, minimum slov.

A spousta inspirace, ať už tvoříte bullet journal nebo si jen zdobíte týdenní plánovače.

 

Když nejdou květiny k Tobě... 

...nalep si je aspoň to diáře, tak znělo heslo pro letošní chladný květen. 

 
Opět se hlavní motivem pro první květnové dny stala růžová...ano, pořád platí, že nejsme kamarádky, ale tento výstřižek z časopisu tam prostě být musel!

Druhý týden více laděný do červena kombinoval "piknikový" potisk a květiny. Nechybělo ani malé zvykobraní, protože mě čekalo nejen odevzdávání práce, ale hlavně spousta učení, k čemuž jsou tyto přehledy úplně boží...Člověk má aspoň lepší přehled, kdy se učil a kdy byl naposledy venku xD
(ale dlouhodobé používání mi nevyhovuje, takže v dalším měsíci na něj nebyl prostor)


Opět piknikový motiv, samolepky květin a trocha zelené trávy, co zbyla s prvního týdne. A jedno z mých nejoblíbenějších týdenních rozložení.
Vzhledem k tomu, že můj diář už je pěkný tlouštík, zjistila jsem, že se musím trošku mírnit, tak jsem se rozhodla v rámci úspory místa udělat dvoutýden. A kupodivu to bylo opět příjemné zpestření! (sice nevidíte čísla ani vypsané svátky, jak je mým zvykem, to ale bylo později doplněno) A jeden týden nakonec byl ve znamení kreslení hrošíků, což znamenalo žádné psaní, jen kreslení.
A při tvoření se na mě byla podívat jedna belgická pralinka. Moc dobrá. Se Svatou Horou na bílé čokoládě.
 

Červen, do učebnic vlezem.

Na červen jsem neměla žádné ambiciózní plány. Věděla jsem, že bude málo času na psaní, málo času na učení, málo času na všechno. A nutně jsem potřebovala tam mít červenou barvu vítězství. Abych měla naději, že se ten nabitý program dá zvládnout úspěšně. Proto byl měsíční přehled jednoduchý s otvírací stránkou na jednu větu na každý den. (Bohužel se mi toto rozložení opět neosvědčilo, neboť se nejsem zvyklá vracet ke starších stránkám a přehledům a aktivně je doplňvat)


Další stránky připomínající spíš abstraktní umění než diář. Obě dvojstrany pak ale sloužily na jakési vypsání. A využila jsem ten prostor maximálně, protože pocity ze státnic a ukončení Jufa se nedaly shrnout jednou větou.
Posledním produktem předstátnicové kreativity byla prázdninová dvojstrana. Já už se opravdu potřebovala těšit na ty prázdniny. A hlavně už bylo v hlavě spousta věcí, co bych velmi ráda podnikla.
 
Co plánujete na prázdniny?
Co vy a abstraktní umění?


10 komentářů:

  1. Ty květiny v diáři jsou nádherné! Obdivuji, že má někdo trpělivost kreslit je, na druhou stranu je to docela terapie, když už se do toho člověk pustí. A udělat si nějakou koláž taky není vůbec blbý nápad. :)
    Jinak s tím, že si pokaždé přejeme jiné počasí, mě lidi (a občas i já sama sebe) strašně štvou. :-D Třeba teď je naprosto krásně - po dešti, příjemně. Jsem naprosto spokojená a kdybych nemusela balit krabice s věcmi, šla bych se projít. (Ehm, a proto tady komentuju tvůj článek, že. :D)
    Na prázdniny plánuji užít si ještě co nejvíc Lipsko a Německo, úspěšně se přestěhovat, rozloučit se s bytem tady a zabydlet se v novém domově, a pak si v srpnu užít zase Česko. Chtěla bych jít na Pokáčův koncert v Ústí nebo na Kladně, s mamkou chceme jet po stopách jedné naší oblíbené knížky do Písku, a se ségrou si chceme užít nějaký společný víkend. Jestli něco podnikneme i s Modrým, to necháváme do jisté míry osudu/náhodě. Ale nevylučujeme to. :)

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ono celé to lepení a stříhání dokáže být strašně uklidňující. Na druhou stranu, když je hodně špatný den, dokáže to člověka i pěkně vytočit :DD
      Úplně souhlasím! Včera bylo "chladněji", pouhých 23 stupňů a bylo nádherně. Byla to příjemná změna od pětatřicítek a dnes to zase vypadá na parný den ideální na bazén. A snažím se mít radost z jakéhokoliv počasí :) (a ano, prokrastinování naprosto chápu, já mám seznam věcí, co mě dnes čeká a musí být do konce dne hotovo a stejně projíždím blogy a píšu komentáře xD)
      Tvé prázdninové plány zní parádně, někdy bych taky ráda uskutečnila výpravu po stopách knihy, jen najít tu správnou (kdysi jsem uvažovala o Danu Brownovi, ale z toho pak sešlo...)

      Rychle to dobal a utíkej se projít!
      Ať se daří!

      Vymazat
  2. Moc hezký diář :) jak dlouho už si je takhle děláš?
    Já budu na brigádě na pouti ve stánku s občerstvením, potom pojedu na tábor jako oddílová vedoucí, čeká mě druhá dávka očkování, snad vyjde přátelský tenisový turnaj s Rakouskem a v srpnu týdenní tenisový kemp. Jinak si budu číst, chodit ke koníkům, prostě relaxovat :) Co máš v plánu na prázky ty?
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diář tímto způsobem tvořím už druhým rokem :D LOni jsem ale nepředělávala denní diář, ale základem byly v gumových deskách vlepené dva nelinkované sešity.
      PLánu máš náhodou docela dost, takové akorátní množstív, aby mezitím člověk mohl vydechnout a užít si volna! :D Já bych ráda stihla koncert Nohavici, podnikla něco s kamarádama a máme naplánovaný se sourozencama takový "roadtrip" ale na kolech. A pak co se namane na poseldní chvíli!

      Vymazat
  3. Je krásný vidět někoho tvořivého, koho jeho koníček baví. Líbí se mi hlavně nápad s květinami 😊 též jsem vytvářela podobným stylem a to album společného soužití s přítelem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda! A máš o tom článek na blogu? Já osobně zatím na kreativní album neměla odvahu a hlavně trpělivost...už jen vybrat ty fotky dá zabrat :DD

      Vymazat
  4. Ja by som takéto veci milovala a s chalanmi si tiež tvoríme.

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé! Neznám moc kluků, kterým by se chtělo tvořit,proto mě zajímvá hlavně, co tvoříte? :D

      Vymazat
  5. To je fakt krásné! Já bych si to maximálně tak zničila😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale houby - udělala bys to podle sebe a věřím, že by to bylo originální a kouzelné! ;)

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?