13 ledna 2022

Kreativní cíle na NEURČITO

Obvykle mám koncem a následně začátkem roku spoustu plánů, cílů, nápadů…prostě se mi tam honí všechno možné, co bych ráda uskutečnila. Nejedná se o stav nijak výjimečný, tohle se v mé hlavě děje prakticky v průběhu celého roku. Ale pojďme se tvářit, že začátek roku je výjimečný čas a že jsem extrémně ambiciózní člověk, který se s vámi chce podělit o své velké plány a cíle na následující rok…

 Teď bez nadsázky (uvidíme, jak dlouho mi to vydrží xD). Loni jsem si umanula (to my kozorozi umíme dokonale!), že bych velmi ráda zveřejnila na blogu alespoň jeden článek měsíčně. Tento tehdy velmi ambiciózní plán (opravdu!) se vydařil lépe, než jsem si myslela. Rekord 4 článků za měsíc padl hned několikrát, což mě osobně mile překvapilo :)

Ráda bych udržela tento, teď už přízemní, cíl (alespoň 1 článek měsíčně) obohatila ještě o kritérium, že ty články budou vycházet pravidelně a to ve čtvrtek odpoledne... ale to je zatím velká utopie xD

A abych byla opravdu hustá a vypadala extrémně produktivně, chtěl bych vytvořit novou rubriku NÁPADměsíce. Proč? (Mám chuť si odpovědět - jen tak, vytváření bových rubrik je moje oblbíená kratochvíle xD) Inu často se setkávám se zajímavými projekty, nápady a tvůrci, kteří jsou strašně inspirativní, nadaní a vymýšlejí věci, které nejen, že mě nadchnou, ale mohli by nadchnout i některé z vás. A o to všechno bych se mile ráda podělila.

Letos bych velice ráda (a teď už ne tolik ambiciózně) dokončila pár projektů z roku minulého (dřevěnou bedýnku například) a hrozně ráda vyzkoušela pár technik a záležitostí, o niž už hodnou dobu sním a odkládám je. Stejně tak bych velmi ráda napsala články o pár projektech, které jsou hotové, ale články nevím, jak uchopit.

Rozhodla jsem se, že si je tu odložím. Třeba všechno za rok splním (naivko!) a budu vyhlášena superproduktivní osoba s nejambicióznějšími cíli planety. Anebo je tu za rok zase najdu, přepíšu a prohlásím je za cíle na další rok...

Čiště NÁHODNÉ kreativní plány na NEURČITO(čti třeba tento rok):

  1. Dodělat recyklovanou bedýnku
  2. Vyzkoušet si pouring (nejsem moc na abstrakce a plýtvání barvy, ale toto mě strašně láká!)
  3. Vyzkoušet gravírovačku a kus dřeva svým uměním
  4. Uplést si ponožky (jeje, to už říkám let…třeba letos bude ten rok s velkým R!)
  5. Vytvořit splácaný deník aneb junk journal
  6.  Spotřebovat keramickou hlínu (ta už o to nějaký ten měsíc prosí)
  7.  Otestovat kaligrafická pera a osvojit si základy krasopísma
  8. Vytvořit si kytarový notovník (kam si budu zapisovat hity, co jsem schopna zadrnkata věřte - jsem opravdu talent, co vám zaručeně zlikviduje ušní bubínky...anebo spíš pošle do kopru vaši trpělivost)
  9. Sesbírat rodinné recepty
  10. Ušít si obal na diář (velký projekt příštích měsíců, těšte se!) 

Ne/splněno


To by mohlo prozatím stačit, jakmile si na něco dalšího vzpomenu, ráda to na seznam připíšu.

Moc vám děkuji za přečtení!

 

Co hodně dlouho odkládáte, ale přitom byste se do toho hrozně rádi pustili?

A jaké jste znamení zvěrokruhu? Mně to přijde jako strašně fascinující porovnávat a zjišťovat, co typologie potvrzují a v čem se mýlí.

Jste na něco úplní antitalenti?

P.S. Velice ráda bych vytvořila speciální sérii článku na počest knihy, která má vyjít...ale to bude prozatím tajemství. Sama zatím úplně nevím, jak to celé ještě uchopit...ale nápadů mám až až...

 

16 komentářů:

  1. Jeden hruškový kozoroh se hlásí! Takže já bych se ráda vyjádřila hlavně k závěru aneb plánům! Obal na diář nebo knihu byla jedna z věcí, co jsem uvažovala, že bych ti napletla. Nakonec jsem šla po něčem jiném, ale kdyby byl zájem mít obalů více, tak třeba do budoucna. �� Pouring by mě taky strašně lákal zkusit, jenom ten bordel a plýtvání mi nějak nejdou přes stopku. �� A ta kniha mě zajímá…

    A přeji ať to každý čtvrtek hezky vyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už teď vím, že každý čtvrtek úplně nevýjde xDD Leda, že bych si teda předpřipravila spoustu článků předem. Ale chtěla bych s tím trošku zaexperimentovat, něco si připravit dopředu, něco psát rovnou...prostě chce to vyzkoušet jiný způsob, který mi ale bude vyhovovat a nějak to třeb skloubit s Instagramem.
      Pletený obal na knihu je hodně zajímavý nápad, opět posouváš moji představivost, co se pleteniny týče! To bych vlastně teoreticky mohla zvládnout uplést i sama, to by byl dlouhý obdelník, pak to sešít...Každopdáně jsem si jistá, že společný projekt vytvoříme. A nebude jenom jeden ;)
      Chápu, s tím pouringem to mám stejně, ale říkám si ,že jednou dvakrát, tu barvu člověk obětuje ;) Plus pak budud muset najít nějaký kreativní způsob, jak barvu využít! ;) :D
      Kniha/kuchařka bude, na tom chci zapracvoat a říkám si, že by mohly být zajímavé i článkové upadty...protože to bude běž na dlouhou trať xD

      Vymazat
  2. Přeji, ať se ti všechny cíle a plány splní :). S blogovou aktivitou náhodou paráda :). Já jsem znamení Váhy :). Odkládám třeba více pečení na slaný způsob, tvořím víceméně jen sladké dezerty, přitom chlap je víc na slané :D. A naučit se šít na šicím stroji :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naučit se šít na šicím stroji je cíl na celý život :DDD Nebo aspoň já z toho mám takový pocit :DDD Ale je to skvělá dovednost a hrozně to ulehčí práci.
      Tvé recept jsou výborně, takže věřím, že nebude problém péct na slaný způsob. A chtěla by ses pustit třeb do chleba? Nebo co bys ráda pekla? :)

      Vymazat
  3. Věřím, že většinu (nebo klidně všechny) sny splníš, protože jsi moc šikovná :)! Ohledně receptů. Od tety jsem dostala diář na své nejoblíbenější recepty. Tak se těším, až si je tam přepíšu :) Jak už jsem několikrát říkala, jsem velký antitalent na to, co ty umíš dokonale - kreslení/malování, ruční práce :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, že ho zaplníš vmžiku, protože když jsem četla o tvém pečícím létě, tolikbuchet jsem snad za život neupekla! Myslím si, že ho nejen naplno využiješ, ale zároveň si ho i vyzdobíš :D A ještě se budeš divit, jak jsi kreativní, jen to pustit ven :D

      Vymazat
  4. Přeji, ať vše vyjde, já zkouším krasopísmo, ale zatím to moc krásně nevypadá :D Já jsem kozoroh, ale nesedí na mě, ale v okolí nemám asi nikoho, na koho by znamení sedělo alespoň z 50%, takže na to moc nejsem. Jinak antitalent jsem na matiku a čísla, to mi prostě nejde :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Krasopísmo vypadá strašně jednoduše, ale chce to spoustu trpělivosti :)
      Já se horoskopama docela bavím. Je nutno podotknout, že u nás to docela sedí :D
      Poslední dobou mám pocit, že jsem antitalent na psaní na počítači, počet překlepů bývá enormní xD

      Vymazat
  5. Někdy mám pocit, že plýtvám barvou pokaždé, když si něco jdu namalovat :-D Tlak na výkon sice umí být docela efektivní věc, ale někdy je opravdu na zastřelení. Takže: směle plýtvejme, hlavně když nám to dělá radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi líbí tvůj přístup! Hlavně, že nás to baví, je jedno, co to stojí (tedy v rámcích nějaký mezí samozřejmě) :)
      Někdy mám též pocit, že plýtvám stránkami ve čmárybloku, zničím nějaké to plátno, ale ono ten proces za to ve výsledku stojí. Možná nevytvořím mistrovské dílo, ale opravdu hodně se toho naučím anebo se bavím přitom, jak to kazím :D

      Vymazat
  6. Tak doufám že se na všechny cíle dostane, já mám takhle v merku už minimálně dva nápady na výrobu ale ještě jsem je nějak nebyla schopna realizovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak to půjde :D Ale moc se těším na všechny projetky v letošním roce. A jsem hodně zvědavá na všechny tvé nápady, nemůžu se dočkat, co vymyslíš! :D

      Vymazat
  7. V cílu upletení ponožek jsme na tom obě stejně :D Také jsem si to letos dala jako předsevzetí, tak doufám, že je zvládnu! Loni jsem si takhle určila čelenky, kterých jsem upletla hned několik :) Hodně štěstí ve plnění tvých cílů! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v minulém roce jsem to zase nestihla, ale přesouvá se to do roku dalšího....snad tobě se dařilo víc! :D

      Vymazat
  8. Jak praví klasici,Wiz Khalifa a Iggy Azalea,: Go hard or go home. Líbí se mi, že sis stanovila tolik cílů.
    Jsem znamením štír, ti jsou prý tajemní a toxičtí (: Tajemný projekt s knihou mě velmi zajímá!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco se podařilo splnit, něco ještě ne :D Ale jak se říká - důležitá je kvalita a ne kvantita :D
      Jedna věc je, co říká horoskop a druhá, jaký člověk doopravdu je :D

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?