30 května 2024

Z košíku nákupní maniačky: Elis v papíru

Jedna nová duše působící v malém českém smolepkovém rybníčku.

Elis v papíru.

Pojďme se podívat, zda samolepky stojí za objednání.


Přiznám se, že za tu dobu, co se pohybuji v samolpekové komunitě a ve skupinách týkající se plánování, člověk se dostává do pokušení, která by ani neočekával, že jim bude odolávat. 

Inu slovo dalo slovo a nakonec objednáávka byla učiněna a nezbývalo se něž těši se na balíček. Nejlepší tentokrát bylo to, že to byla vlastně společná objednávka a obsah balíčku, navzdory tomu, že byl posílán na mé jméno, byl pro nás s babičkou.

(níže si povšimněte detailů na obálce! Ta známka s logem je super nápad a lettering je bezchybný a potěší stejně jako zdrobnělina jména :) O hedvábném papíru a dárku v podobě tématických mini samolepek ani nemluvě ;)


 
 Co se samotných samolepek týče, převládaly kusovky a to hlavně s knižní tématikou. Přiznám se, že při objednávávní jsem nečetla pozorně a malé kusovky (podzimní snídaně) mě překvapily tím, jak jsou vlastně malé xD (cca do dvou centimetrů) Je super, že Elis trošku updatovala fotky, kde je velikost jasná i ignorantům popisků, jako jsem byla já xD :D
Mimochodem aktuální balení kusovek je již neaktuální (i když se musím přiznát, že je to trošku škoda, protože toto se mi moc líbí), teď už kusovky jsou na na barevném podkladu zalepené v ochranné folii.

 Na závěr tu pro vás mám hlavní důvod, proč jsme se s babičkou rozhodly pro objednávku. Založky. Ano, záložky.v samolepkovém obchodě. Jedná se o matné záložky, bez povrchové úpravy. Co se tvrdosti papíru týče, přirovnala bych je těm, které můžete znát např. od Dobrovské (co dávají jako dárek k objednávce)

Set s knihovnou jsem vzala dvakrát (protože vím o někom, komu zaručeně udělají radost) a je celkem zajímavé, že zadní strana jednotlivých záložek není vždykcy indetická....tak jsem přemýšlela, zda je Elis netiskne například na scrapbookový papír...

 
Celkové hodnocenií:
Přesný ořez, bezchybný tisk, velmi dobrá kvalita papíru, hezké balení.Samolepky jako takové patrně nebudou originálními motivy, na druhou stranu je to slušná alternativa, nemáte-li doma barevnou tiskárnu a nemůžete si dané motivy tisknout.
A záložky jsou za mě perfektní. Ty jsou upřímně mojí nejoblíbenější částí objednávky. Nejsou sice laminované, ale kvalita je srovnatená jako ty, co můžete pořídit například u Dobrovského.

Minibonus na závěr:
Na samotný článek to není, ale říkala jsem si, že to stojí za zmínku. Od kamarádky jsem dostala tyto samolepky  od Markéty Koskinen, která dlouhodobě žije v zahraničí, ale kreslí nádherné portréty nejen (ale hlavně) domácích mazlíčků. Už dlouho ji sleduji na Instagramu a klobouk dolů. Její obrazy mají své kouzlo.
Co se ale samolepek týče, musím se přiznat, že použitý materiál je nic moc. Lepivost dobrá, gramáž standart, je výrazná lesklost a ořez nic moc. Což trošku kazí prezentaci její jinak krásné tvorby. A co mi kamarádka ukazovala její hrací karty s kočkama a pejsky - špička! Takové žolíkovky chcete.

 
Čím jste si naposledy udělali radost?
Používáte záložky do knížek? Kupujete nebo vyrábíte?


5 komentářů:

  1. Samolepky jsou to docela pěkné. Já sama jsem si už dlouho žádné nekoupila. Neobjevila jsem v poslední době žádné, u kterých bych měla pocit, že je potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou moc krásné, od Markéty mám také samolepky, ale hlavně obraz naší naší Míňušky :) Měla jsem i kalendář a byl super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. to je krása :) určitě bych si taky vybrala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tvorba od Elis vypadá moc hezky :) Já stále nedám dopustit na výrobky od PaperoAmo :) I když teď jsem nějakou dobu nic neobjednávala, dost se mi to doma hromadí a tak rychle to nespotřebovávám. Příští týden mám narozeniny, tak si budu dělat hodně radost :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádherné :) věřím, že balíček moc potěšil. Holčina je moc šikovná. Oslovení a poděkování je moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?