31 prosince 2020

DIÁŘ, co vystihne rok 2020

Rok se s rokem sešel a já dnes dopsala poslední slova do diáře věnovaného loňskému roku. A byl to rok nezvyklý. Vtipný. Tragický. Nepředvídatelný. Barevný. Plný radosti i zklamání. Změny plánů ho charakterizovaly víc, než cokoliv jiného.

Byly doby, kdy jsem psala roční shrnutí. Letos mám chuť to udělat jinak. Nechat obrázky a pár nezaujatých osob, aby loňský rok okomentovali.

Vždyť k umění se nemusí vyjadřovat jenom umělečtí kritici, ne?

Sledující na instragramu: Červený ksichtík ptáka z Angrybirds dokonale vystihuje můj výraz, když mi byla přidělena tato koláž. Jako bych právě neproklikala zdlouhavou diskuzí dvou závislaček nad úžasností kakaa, tento počin se objeví i v koláži. A směs klikyháků pod ním


 





Ano Vibovit má prostě strašně krásné nálepky a prostě nešlo z toho neudělat koláž vedle přehledů svátků a narozenin ;)


 A poslední #nálepkoplac - dokonalá záležitost! Jeden by nevěřil, jaká krása se dá vytvořit z náhodných samolepek, které jsou třeba na ovoci nutele či krabičce od burgru.

 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?