28 listopadu 2021

7 TIPŮ na dárky (EDICE 2021)

 Kdybych chtěla strašit, napíšu, že se nezvladatelně blíží Vánoce a je ta nejlepší doma začít panikařit a shánět dárky, objednávat ve velkém a vyplácnout miliony na to, abyste všem blízkým uděllai radost a obšťastnili i náhodné kolemjdoucí. Nevím, jak vy, ale mě to zní jako velice vtipný způsob, jak se psychicky zhroutit a být v depresi z Vánoce ještě dřív než pořádně začaly. A nakonec to ještě skončí tím, že se na Nový rok u vás na prahu objeví exekutor a připomene vám všechny vaše chyby předvánočního shonu.

Řekla jsem si, že vám i sobě usnadním život a připomenu nějaké ty tipy z uplynulého roku, co se objevily zde na blogu a mohly by vám během vánočního shonu pomoc. Na druhou stranu, vy, co mě znáte, víte, že si nepotrpím na okázalosti a věci, které na výrobu dárků potřebujete stojí pár korun nebo najdete u vás doma. A když použijete trošku představivosti, zjistíte, že stačí málo a obyčejné věci povýšíte na úplně nový level!

Pojďme tedy tvořit a nechat se inspirovat!

(malý tip, při kliknutí na název nebo na obrázek se vám zobrazí článek i s návodem)

Tip č. 1: Dávkovač sladkostí pro mlsné jazýčky

Rychlodárek, ke kterému potřebujete jen pár sladkostí a krabici a nadchne i sebevětšího dárkového nevděčníka. Však v článku se o tom píše dost podrobně ;)

Tip č.2: Záložkový adventní kalendář

Tento tip působí jako čistě předvánoční, ale dá se modifikovat hned několika způsoby. Zaprvé - náplní vůbec nemusí být záložky, můžou to být třeba vzorky čajů, vylisované zalaminované květiny, aršíky se samolepkama, opravdu prakticky cokoliv, co víte, že vámi vybraného člověka potěší.
A nejdůležitější věc - nemůsí to být "kalendář", co vás bude provázet jen dobou adventní. My lidé jsme tvorové nedočkaví a takový "kalednář" může zpříjemnit čkeání třeba na narozeniny nebo na svatbu, prostě na jakoukoliv událost, které se nemůžete dočkat ;) A jeho výroba je opět nenáročná, jak schopnostmi, tak cenou.


Tip č. 3: Deník, diář nebo čmáryblok

 Místo na svěřování každodenních trablů ocení snad každý. Ať už je to deník, diář nebo mnou oblbíený čmáryblok. A opět - nepotřebujete žádné drahé zápisníky. Stačí vám vychytávky za babku (či dědka) a perfektní dárek je na světě.

Tip č. 4: Deník chvilkového utrpení

 Tradičním kardoročním předsevzetím mnoha lidí bývá "začít cvičit". Mám pro vás skvělý návod na deníček, kde si obdavaný (či obdarovaná) mohou své pokroky zaznamenávat! A k jeho výrobě potřebujete jenom tiskárnu a pár hodin času.


Tip č. 5: Polštářek/ Medvídek Wrr

Ukažte mi někoho, kdo neocení měkkoučký polštářek na odhánění zlých snů. Obzvlášť když má tvar něčeho roztomilého. Tady je výroba časově i materiálově trošku náročnější, ale věřte, že itentokrát stojí maximálně za to. Na medvídka Wrr ještě žádná stížnost nepřišla!

A teď přichází na řadu dva tipy, které najdete na mém instagramu a vlastní blogový článek nemají.

Tip č. 6: Masterchefská zástěra 

Jednoduchý dárek, který vás opět odnutí oprášit šicí stroj anebo vzít do ruky jehlu. Nápad na něj se zrodil přisledování loňské řady kuchařské soutěže a je bezpochyby jedním z dárků, který najde praktické využítí v každodenním životě a je radost v něm vařit.

 

 Tip č. 7: Zenová sada

Poslední tip dnešního dne je zenová sada. Proč zenová? Obsahuje spoustu kakaa, které dokáže díky vysokému obsahu hořčíku krásně zklidnit mysl a zároveň vám zažene chuť na sladké a nahradí nám závislákům aspoň malinko čokoládu. A toto je krásný příklad dárku, kdy záleží spíše na detailech jako jsou cedulky a vybraná krabička, než na hodnotném obsahu ;) Protože cení se ten nápad, ne?

Na úplný závěr pro vás mám ještě dva užitečné tipy: jeden na netradiční způsob předání dárku a jeden na nedávný článek, kde najdete spoustu inspirativních odkazů na materiály od českých tvůrců zdarma, z kterých lze též vykouzlit luxusní dárky (třeba knihu omalovánek ;))

A teď tradičně otázky na závěr:

Už máte všechny dárky nakoupené a zabalené?

Co vás před Vánocema nejvíc stresuje  a na co konkrétně se nejvíc těšíte?

Pustili byste se do nějaké z výše uvedených tipů?

27 komentářů:

  1. To jsou super tipy! Já nejsem moc kreativní a tak si na tyhle věci raději netroufám:D Mimochodem mockrát děkuju za výhru v soutěži, dorazila a je super!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že výhra dorazila a potěšila :D Nikdy nbení pozdě na to začít být kreativní! A myslím, že Dávkovač je něco, co zvládne opravdu každý ;)

      Vymazat
  2. Krásné nápady! Ručně vyrobený dárek vždy potěší nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu, dárek od srdce je vždycky něco speciálního! Podle mě to může trumfnout jen to, když člověk věnuje svůj čas :D

      Vymazat
  3. Koukám že máme stejný článek ale s úplně jiným obsahem :-) jeste chystám domácí DIY dárky :-) jen co je všechny nafotím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na článek mrknu a mco se těším ten s DIY :D Protože je ještě pár lidí, pro které dárky vymylšené nemám, takže věřím, že se inspiruji :D

      Vymazat
  4. Tak to je naprosto skvělý! Hlavně ten první nápad, to se mi hodně líbí a určitě to někdy udělám, třeba někomu k narozeninám. A jsi šikulka, že jsi vyrobila zástěru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, určitě to vyzkoušej! :D Zástěra byla hodně vtipný projekt, bylo super to špendlit a upravovat přímo na sobě a na všech ostatních, než jsme vychytali ten střih :D

      Vymazat
  5. Dávkovač sladkostí je opravdu vtipný nápad! :-) A deník chvilkového utrpení taky pobavil, vlastně to jsou takové chytré hodinky na papíře. Sice nezměří, kolik kalorií jsi přesně spálila, ale zase se nikdy nevybije :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky pravda! Ale nevím, co je horší - jestli zapomenout hodinky nabít nebo si zapsat trénink :DDD

      Vymazat
  6. Ty seš prostě úžasná! Tolik nápadů, to je parádní :) Já rodinu obdarovávám vlastními fotografiemi, které zarámuji, aby si je pak mohli vystavit. Jelikož nejsem moc zručná, tak se do nějakých větších zručných věcí radši nepouštím :D skoro všechny dárky jsem stihla nakoupit za víkend, tak mám radost, protože nerada nechávám věci na poslední chvíli. Na Vánoce se těším, nejvíce na to, jak se budou líbit dárky/fotky ode mě :) nejradši dávám, neumím moc přijímat dárky, pochvaly... V poslední době mě bohužel nejvíce stresuje zkouškové, ale to je asi jasné, no... Už ať je to za námi :D Měj krásný Advent :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, teď se tady před počítačem musím červenat nad tou pochvalou!
      Fotíš moc hezky, takže dostat tvoje zarámované fotky a moc si je rovnou někam pověsit, to přinese spoustu radosti! A taktéž vždycky nedoškavě sedím a čekám, jakou radsot mé dárky udělají, to máme společné :D
      Stres zkouškového úplně chápu, já poslední roky měla advent spíš spojený s dobrý time-managementem, abych to všechno stihla. A letos to bohužel taky nebude jiné :/ Snad to všechno zvládneš podle svých představ :D

      Vymazat
    2. Moc děkuji za pochvalu <3! Dnes jsem si zapisovala zkoušky. Vánoce budou zase plné učení a správného načasování :D snad to nějak dáme - musíme! :)

      Vymazat
    3. Určitě to zlvádneme na jedničku! A věřím, že i přes ty zkoušky a učení si Vánoce pořádně užiješ :D ;)

      Vymazat
  7. To jsou krásné nápady! Hlavně jsou to však dárky od srdce. Také mám ručně vyráběné a personalizované dárečky nejraději. Každý rok jich několik vyrábím a i mě potěší nejvíce, když nějaký podobný dostanu. Z tvého výběru mě nejvíc zaujal dávkovač štěstí, ten bych sama potřebovala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že taky vyrábíš! Jsem si jistá, že obdarování mají z tvých dárků obrovskou radost :D
      Já si letos asi udělám dávkovač na cukroví, abych tolik neujídala při pečení :DD

      Vymazat
  8. Veľmi pekné a originálne darčeky! Presne to, čo mám rada! A ó môj bože, aký návrat do detstva, WITCH! :D 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Na podložce jsou zalakované puzzle a ani nebudu počítat, jak dlouho mi podložka sloužila. Pak ji ale objevila ségra a už je její :DD

      Vymazat
  9. Skvělý článek! :) Tvé tvoření je parádní, jednoduché a zkrátka potěší :).

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, ten dávkovač čokolády je přímo dárek pro mě :D My už teda z větší části dárky nakoupené máme a já zase zavalím rodinu knihami, protože to lépe neumím O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je trošku problém, že ségra má teď hory knížek, kam se podívá a nemá čas číst, taťka si to šetří na důchod a pro zbytek je kniha sprosté slovo, takže tvoji taktiku bohužel uplatnit nemůžu :/ :DD

      Vymazat
  11. Denní dávka štěstí je úplně super 😍 ikdyz se přiznám, že by mi nevadily podrobnější návody, protože já jsem úplný tele 🙈 jinak článek je super, že jsi takhle zužitkovala články během roku :) já mám nakoupeno, zabaleno, už mi stačí vyrobit jen jedlé dárky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tip, zkusím se na to příště myslet a návody udělat názornější :D Doufám, že se výroba jedlých dárků podaří a všechny udělají velkou radost :)

      Vymazat
  12. Ahoj. Pekná zbierka nápadov. :)
    A tak mi napadlo, či si nakoniec zužitkovala ten nápad na Mikuláša s pokresleným banánom. Podarilo sa? Mali rodičia radosť? ;-)
    https://letitia-tiba.blogspot.com/2020/12/mikulas-u-nas-doma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju. POdařilo se, rodiče radost měli velkou :D A těším se, až omrknnu tvůj článek ;)

      Vymazat
    2. Tak to ma teší, že som inšpirovala a že darček urobil radosť. :-)

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?