16 června 2022

Netradiční SVATEBNÍ dárek

Internetem koluje bezpočet tipů na svatební dary a veledary. Existuje nekonečně mnoho způsob, jak darovat peníze, na druhou stranu věřím, že nejeden pár potěší i nějaké malá drobnost, kterou si založí do alba.

V tomto článku vám ukážu jednoduchý způsob, jak vytvořit efektní a pěkný dárek pro nevěstu a ženicha, z kterého budou těžit i několik let po svatbě.


 

Co potřebujete:

  • Rámeček
  • Výkresy
  • Obálky
  • Výtvarné pomůcky dle vašeho výběru

Postup:

  • Najdete a sepíšete moudra či nějakou vtipnou připomínky, které by mohly ženicha a nevěstu pobavit po nějakém tom roku manželství. Počet citátů čistě závisí na vás, já jim připravila překvápko na další čtyři roky.
  • Teď jen moudra nějakým způsobem přenést na papír. Můžete využít kaligrafii (nebo ozdobné fonty na počítači), vystřihnout jednotlivá písmenka z časopisů, vytvořit zajímavé pozadí a nalepit tam citát na proužku bílého papíru, kreativitě se meze nekladou (ano, tento bod bych dle výsledného provedení sama zpětně přehodnotila xDD Bohužel mé provedení je krásným důkazem toho, jak text může zapadnout)

  • Tip navíc: máte-li dostatek času, klidně se nebojte si vyhrát i se samotným rámečkem a nějak ho personalizovat na míru obdarovaným.
  • Jednu z kartiček s citátem můžete vložit do rámečku, ostatní vložte do samostatných obálek a napište, při jaké příležitosti má být obálka otevřena (může to být 1. výročí svatby, narození dítěte, když váš manžel naštve…opět skvělá příležitost popustit uzdu fantazii)
  •  Pak už stačí jen dárek vhodně zabalit (případně přihodit obálku s penězi) a máte hotovo ;)

 

Jaký byl dar (pokud jste již měli svatbu), co vám udělal největší radost?

A co naopak byste rádi na svatbě dostali?

Vymysleli jste sami něco originálního, co jste na svatbě darovali?




 



11 komentářů:

  1. Tak to je nádherné! :) Vymyslela jsi to parádně. Motta mě velmi pobavila :D Aaa, už víme, co Hrušce :D...
    PS: Moc hezky napsáno ;) máš u mě 1* :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, paní učitelko, za milé hodnocení!
      Nad Hruškou a dárkem na jejich svatbu přemýšlím už nějaký ten pátek a pořád nepřišel ten top nápad :DD Kdo ví, co jim bude přivezeno na svatbu :DDD Bedna hrušek to jistí vždycky xDD

      Vymazat
  2. Darovala jsem básničku, která se ale nejvíce líbila mé babičce než svatebčanům (: Přiznám se, že dar v podobě peněz, by mi vůbec nevadil - koupila bych si za ně letenky na Nový Zéland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babička má asi to správné básnické střevo, které tvůj výtvor ocení :D Ale zamrzí to, že ses ostatním netrefila do vkusu :/ Třeba na básničku po letech budou pohlížet jinak a bude doceněna zpětně ;)
      Je pravda, že peníze jsou dobrý univerzální dárek, obdarovaný si může vybrat, po čem jeho srdce touží. Na druhou stranu mi přijde fajn se nad dárkem zamyslet a zhodnotit, co by obdarovanému opravdu udělalo největší radost. Znám totiž spoustu lidí, kteří dostávájí poukázky a kolikrát dostanou i poukázku do obchodu, kam by nikdy nevkročili xD Na druhou stranu zase mám spoustu kamarádů, kteří naopak jsou rádi za peníze a koupí si sami, co jim udělá radost...

      Vymazat
  3. Já jsem praktická, protože bych ocenila peníze. Svatba je finančně náročná záležitost a příspěvky od hostů pomůžou aspoň částečně vložené náklady vykompenzovat.

    Takové krásné a originální řešení, jak peníze darovat, by mě ale potěšilo ohromně! Z neosobního dárku je rovnou krásný dárek od srdce, který navíc zahřeje i po roce či dvou. Super nápad i provedení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, peníze hodně pomůžou s bilancí. Na druhou stranu je škoda, když si nikdo nedá moc práci s tím, jak zajímavě peníze darovat. Protože do obálky je strčit zvládne každý, přáníčka už teď taky moc neletí a proto mi přijde fajn, když si někdo dá tu práci a pojme to originálně :D

      Vymazat
  4. to je miloučké :) vypadá to hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu pěkný nápad, já jsem na nějaké svatbě byla naposled jako dítě a nikdo z mých blízkých se zatím ani nevdává, tak zatím nevyužiju, ale třeba jednou se inspiruju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl jsem to až donedávna podobně, ale minulé dva roky se se svatbami rzotrhl pytel xDD

      Vymazat
  6. Zajímavé typy :-) Taky mám rozepsaný článek s tvořením svatebních darů a už se moc těším, až bude hotov, jen ještě nějaké ty dary dodělám ať to máme všechno pěkně nafocené

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?