25 října 2021

PRVNÍ narozeniny aneb důvod k oslavám se vždycky najde (+SOUTĚŽ)

 

Moc se mi líbí přístup mé mamky, který si díky vy-víte-čemu za poslední dva roky vybudovala – musíme využít každou příležitost k oslavě. Nezávisle na tom, jsem se proto rozhodla oslavit první narozeniny blogu (ano, sama se divím, že už je to tak dlouho) a to ve velkém stylu.

A to samozřejmě SOUTĚŽÍ.

 

První článek vyšel na blogu 23. října 2020. Jak je mým zvykem, rozjezd nových projektů si zpravidla naplánuji do doby hektické, takže jsem v tom momentě neměla žádný volný čas, byla od rána do večera na praxích a ještě do toho dělala při dodržování všemožných opatření výzkum pro svou bakalářku. Tomu říkám ideální čas na prokrastinaci!

Za ten rok tu vzniklo 28 článků rozdělených dokonce 20 štítky, které se nějakým způsobem převážně snažily zachytit kreativní počiny tohoto roku. Kromě každoměsíčního Skicáku (kterému stejně neřeknu jinak než Čmáryblok) či dekorování Diáře (ano, má varianta bullet journalu), se tu hlavně objevovalo spousta náhodných výtvorů, které vyplodila momentální inspirace.

I přesto, že blog je stále docela monotématický (přesto, že oblast vyrábění, kreativity a inspirace je bezmezná), jsem upřímně překvapená množstvím článků a hlavně komentářů, které se pod mými příspěvky objevilo.

A děkuji vám mnohokrát za každý jeden z nich!

Pokud je můj blog místo, které přináší radost vám, pak komentáře jsou takové ty každodenní střípky, co udělají obrovskou radost mě. Inu jsem opravdu produktem blogové éry a komentáře jsou pro mě důležité a každá milá (ale i nemilá) slova, člověka potěší, protože vidí zpětnou vazbu.

 

Zdržím se slibování a velkolepých plánů na další rok či měsíce. Ačkoliv toho mám v hlavě spoustu, jakmile začnu slibovat, je mi jasné, že ty nápady nikdy na světlo blogu nevyjdou xD

Nechme se tedy překvapit, jak si blog v příštích dnech, týdnech, měsících, případně letech, povede ;)

 

A teď ta SOUTĚŽ 

(kvůli té tu přece jenom všichni jsme :D)
 

O co se hraje?

Máte rádi překvapení? Dostáváte rádi pořádnou, nadupanou, ve švech praskající obálku, která ctí tradice starých dobrých dob, kdy se běžně udržovala korespondence nejen mezi přáteli? Nebo si jen prostě užíváte ten pocit, kdy otevřete schránku a čeká tam na Vás dopis? Pak tato soutěž je přesně pro Vás.

Ano, je to tak Horste – soutěžíme o jedno skvostně skvělé PŘEKVAPENÍ, které Vám bude doručeno poštou, zpříjemní Vám den a rozhodně nakopne Vaše kreativní já (a když nenakopne, tak instatní radost je zaručena!)

Jak se zapojit?

  1. Zodpovědět soutěžní otázku.
  2. A zanechat na sebe mail, ať Vás, vybraného šťastlivce, můžu kontaktovat, až vyhrajete

Záludná soutěžní otázka zní:

Má v dnešní době blogování smysl? 

V čem Vám blogy vyhovují a co Vás naopak na blozích štve? Jaké vnímáte výhody a nevýhody?

Opravdu se nebojte rozepsat, ráda si počtu, stejně jako ocením i umění strukčnosti a jasnosti ;)

 


A pokud Vás soutěž zaujala, doporučuju mrknout i na Instagram, kde můžete svou šanci na výhru zvýšit, neboť ku příležitosti Prvního výročí na této obrázkové platformě tam taktéž probíhá soutěž.

Soutěžit můžete v obou případech do 31.10. letošního roku ;)

8 komentářů:

  1. Moc gratuluji k 1. narozeninám a přeji spoustu dalších spokojených let :) <3!
    Bloguji od jara 2013. Vystřídala jsem blog.cz a teď jsem na bloggeru. Stěhování jsem se bála, protože nejsem IT typ :D ale naštěstí jsem to s pomocí kamarádky zvládla. Moc se mi tu líbí. Je to tu lepší, než na blogu. Žádné reklamy, spamy apod. Myslím, že není nic, co by mi tu nevyhovovalo :) Jsem ráda, že jsme měli možnost přejít na jinou doménu, protože psaní bych nerada ukončila...
    Leni.Ried@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, dnes jsou lidí spíše na ig a youtube, je to trochu škoda, protože blog je pro mě více osobnější a autor je zde blíž ke čtenářům. Je dobře, že i stále v této době existuje mnoho blogů s rozmanitými tématy a každý si tak přijde na své :). Hezké narozeniny
    carodejka.cornelie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k ročním narozeninám blogu! :) Já bloguji už šíleně dlouho s různými i delšími pauzami, ale vždy se stejně vrátím, prostě to miluji :D.

    Tedy odpověď na soutěžní otázku: No, myslím si, že už to není úplně ono, protože více frčí sociální sítě, ale stále se najde spousta blogerů a přece jen na blogu se dá tvořit úplně jiná a krásná tvorba, takže má :).
    terkakubinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se ke gratulacím a přeju mnoho dalších a dalších článků :)

    Já začala blogovat už spoustu let zpět, když jsem ještě byla malá holka, co se teprve učila s počítačem. Tehdy frčely blogy na téma různých celebrit, hlavně těch z Disney Channelu (ani nevim, jestli to ještě je :D). Měla jsem spoustu blogů na různá témata a strašně mě to bavilo, dělala jsem si v malování i vlastní designy, no, zlatý to časy :D

    Ke tvorbě jsem se vrátila minulý rok v létě, a to z jednoho prostého důvodu. Miluju psaní, miluju čtení, miluju tvoření něčeho, co jde od srdce. Blog si můžu psát kdy chci, jak chci, o čem chci a i kdyby ho četla jen moje mamka, líbí se mi, že si vedu takový vlastní "deníček", na který se třeba za pár let podívám a budu jen vzpomínat:)

    Myslím si tedy, že blogování má smysl. Rozhodně. Tak jako někteří lidé rádi poslouchají podcasty, spousta lidí také ráda čte. Navíc si každý autor může upravit prostředí svého blogu k obrazu svému a tvoří si takové své malé místečko. Přijde mi to skvělý a jsem ráda, že blogy furt frčí!:)

    adela.ferfecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak to moc gratuluji! Snad se blogu bude nadále dařit a tebe to bude bavit :-) Do soutěže se ráda zapojím, už jen kvůli tomu, že jsem zvědavá na to překvápko :-D A líbí se mi, že si to udělala takto tajemně a člověk neví, co ho čeká! :-)

    Každopádně jsem se zapojila i na instagramu :-)
    Odpověď na tvou otázku je ANO. Blogování má smysl a velký! Já díky blogu ventiluji myšlenky. Je tu krásná podpora milých lidí, kteří taky píší blog. Díky blogování jsem se seznámila s lidmi, kteří jsou mými přáteli a vídáme se. Neuvěřitelný! :-) V dospívání mi blog velice pomohl (zrovna se o tom zmiňuji i v posledním článku). Člověk se psaním rozvíjí. Nejenom kreativně, ale i osobně. Blog je zkrátka mou součástí a miluji, když můžu podpořit i jiného čtenáře. Člověk narazí na dost inspirace a té není nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hádej, kdo pokořil školní internet a vytvořil si kvůli Tobě hotspot, aby se mohl zúčastnit soutěže? :))) Tady Hruška! :D

    A teď k otázce. Osobně se už považuji za instagram blogerku, takže díky tomu mi asi blogování smysl dává, i když netuším, jestli v tom nejsem průkopník teda. Je ale pravda, že pokud se podívám na klasické blogy, tak můj názor už je rozporuplný. Přijde mi, že už to není takové jako to bývalo. Osobně vnímám to, že nemám bohužel čas je moc číst a vidět tak příspěvek s kratším textem na Insta je pro mě osobně bohužel pohodlnější. Navíc mi přijde, že opravdu takové ty blogy o něčem, těch je jak šafránu, jinak je to samá spolupráce. Na blozích mě štve jejich tvorba upřímně, je to na mě moc složité a taková platforma jako byl blog.cz prostě chybí. Jako výhodu ale vnímám to, že blog funguje pro svého majitele jako místečko, kde se může vyjádřit a kde se jeho myšlenky archivují.

    creativepear@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji ročnímu blogovému batolátku a přeji mu mnoho dalších úspěšných let :). A maminka má pravdu, my děláme doma s oslavami to samé :).

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju za milé komentáře,myšlenky a účast v soutěži! Teď už jen zbývá vylosovat šťastlivce a jednu z vás kontaktovat ;) :D

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?