21 října 2021

#neBUJO - Co přišlo poštou

 Již pravidelná měsíční dávka inspirace, jak využít všechno a nic na dekoraci a rozveselení vlastního diáře. Tentokrát na téma, co přišlo poštou.


Bez zbytečných okecávaček.

Spousta obrázku zaručena.

Instatní inspirace pro malé i velké.

Pro rukodělné zručné i ty opatrné přihlížející.

 Jestli někde během tohoto roku nastal problém, pak je to dozajista objem mého diáře. Nějak se zvětšuje a zvětšuje a přesto mi to nebrání do něj pořád věci vlepovat, další stránky vytrhávat a přizpůsobovat ho  k obrazu svému. Jen ten objem mi přestává vyhovovat. Na druhou stranu nevím, jak to limitovat. Nemáte někdo nějaké tipy a triky, co s tím?
Oblíbenou součástí diáře byly vždycky citáty. A jak to posunout o level výš? Nechat si je napsat na stroji!

Tento měsíc se u mě sešla spousta obálek a hlavně docela pěkných známek, které jsem měla chuť nějaký způsobem uchovat. Nakonec se k nim přidalo i pár falešných a zajímavě dozdobily stránky na poznámky. A docela se těším až zaplním zbytek prostoru dalšími, co si najdou scestu k nám do schránky :D
Po dlouhé době jsem využila motivační samolepky, které jsem kdysi dostala od babičky, co odebírá Blesk zdraví. Jako malá si pamatuju, že takové samolepky byly nejčastějším dárkem ke každému druhému časopisu a doslova se jednotlivá tištěná média předháněla v tom, kdo jich bude mít víc a hezčí. Teď abyste si na časopis s nálepkama najmuli detektiva.

Docela se osvědčil i tento týdenní přehled - je to zase trošku něco jiného a interaktivní prvky je něco, co mě motivuje diář používat a všechno možné do něj zapisovat.
(Tato Čtyřlístková karta je objev, který jsem našla mezi záložkama. Opět troška nostalgie, která mi krásně zapadla do tohoto poštou laděného řijna)



Těm, co dočetli, dokochali se nebo doprohlíželi až jsem mco děkuju za čas, který nad článkem strávili. Budete-li chtít zanechat komentář, ať už o Vašem oblíbeném citátu, tématu sbírání známek či byť jen si postěžujete na způsoby doručování České pošty nebo mi napíšete, jak krásně jste se dneska měli, budu moc ráda.
 
Tvoření zdar a zase třeba v listopadu!


8 komentářů:

  1. Děda sbírával známky, když jsme byly malé, rady jsme se na ně se ségrou diváky. :) Juu, citáty psané na stroji jsou bezva nápad. Když jsem byla na 1. stupni, psala jsem pohádky na stroji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A děda už známky nesbírá? Můj děda má taky několik alb a ty orázky na starých známkách jsou luxusní, taky mě bavilo alby listovat :D
      A máš ty pohádky někde uložené? Mně se moc líbí ten pocit, jak datluješ na tom stroji :D Člověk si připadá strašně důležitě! :DD

      Vymazat
    2. Ne ne, už nesbírá. Teď přemýšlím, jestli to není ještě po pradědovi.
      Jo jo, mám je uložené. Moc mě to bavilo. Myslím, že mi to pomohlo i v rámci PC, že jsem uměla tak rychle psát a pak jsem mohla i soutěžit

      Vymazat
    3. Já jsem vždycky obdivovala na těch soutěžích to psaní všema deseti, já se to naučila nějak intuitivně vlastně ža s blogem, ale stejně mi přijde, že člověk pozná ty "vytrénované", co kdysi v tomto soutěžili :)
      Jestli je to ještě po pradědodvi, tak to musí být o to větší poklad! Já žasnu, když lidi mají oko a přehled a ví, co sbírat :D Já sbírám asi tak jen to, co se mi líbí a pak někdy po letech nevím, co s tím xD

      Vymazat
  2. Tak to je boží diář! <3 Já si takto hraju s tvořením kroniky, ne teda úplně jako ty, ale píšu tam, lepím vše možné atd. :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kroniku bych si moc ráda prohlédla, tam musí být uchováno strašně moc různých vzpomínek, fotek...věřím, že já to dostat do rukou, listovala bych tím pořád dokola :D Dělání kroniky je opravdu skvělá záliba! :)

      Vymazat
  3. Jé, máš to moc hezké! Já bych to asi takhle nezvládla, přijde mi, že nejsem moc kreativní, respektivě mi náapdy jen leží v hlavě a nejsem moc schopná je zrealizovat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono člověk musí začít s jedním nápadem, co ho láká nejvíc, zkusit vymyslet, jak ho zrealizovat a dotáhnout to do konce ;) A ono pak zjištíš, že jsi kreativní víc, než jsi myslíš :D A zároveň tě to nakopne zkoušet uskutečnit další a další nápady :D

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?