20 ledna 2022

NÁPADměsíce

Nová rubrika, která bude tak trošičku kompenzovat mé touhy podělit se o objevy nejen na poli online prostředí.

Zkušenost ukázala, že neumím vést monotematické blogy, natož zaměřovat se ve článcích pořád na to samé. Abyste pochopili – v minulosti jsem vedla blog zaměřený na Harryho Pottera a na Narnii, vyzkoušela si i takový ten typ blogu, který by se dal označit za deníčkový. Dokonce jsem jednu dobu měl i můj, teď již zesnulý, králík svůj vlastní online prostor.

Jak to ale bývá – blog reflektuje autora a jeho zájmy a ani tady to nebude jiné. Suma sumárum, ačkoliv jsem blog začínala s tím, že blog samotný má být zdrojem inspirace, nejen pro mě, ale i pro ostatní a to primárně po kreativní stránce, dlouhou dobu mám prostě chuť zabřednout i do trošičku jiných typů článků. Pořád kreativních, ale ne úplně z mojí hlavy.

Kdo mě zná, ví, že se poměrně snadno nadchnu to různých výzev. Zároveň obdivuju drobné tvůrce a jejich mnohdy skvělé nápady. Stejně tak s radostí sleduju lidi působící na Youtube, už jen z toho důvodu, že je mi jasné, jak neskutečně je to časožroutský koníček, na druhou stranu obdivuju  všechny tu práci, která vede k výslednému videu. A nikdy mě nepřestane překvapovat, co všechno lidé nevymyslí a jak nápadití ostatní můžou být.

Tak či tak – tato rubrika, štítek, je prostor, který bych moc ráda věnovala lidem a projektům, které inspirují mě. Se všemi odkazy a poctami samozřejmě. Nejde mi o srovnávání nebo vypíchnutí těch nejlepších projektů, přece jen žebříčky mnohé slibují a mnohé zatracují. Ráda bych sesumírovala do jednoho článku nápady, které vznikají u nás i v zahraničí. Chtěla bych sdílet své zájmy, ale víc komplexně. Ono Tvořilka přece jen ráda loví kešky, chodí po horách, obdivuje kostely, zkoumá účinky bylinek, ráda vaří… (inu je toho strašně moc a přece jen pořád si pohrávám s tím, co na blog ano a co úplně ne.)

Název sice je koncipován jako pravidelný měsíčník, ale nechala bych to osudu, jak často články budou vycházet. Stejně tak jejich obsah. Ráda bych, aby přece jen článek byl ucelený a dané tipy v něm spolu aspoň malinko souvisely.

Jak jste zároveň pochopili z předchozího textu, tyto tipy článků budou zároveň okecávací se vším všudy.

Inu, nová rubriko, vítej a s radostí se články plň!

 

Přemýšlíte nad obsahem blogu nebo prostě píšete podle momentální inspirace?

Jaké články nejraději čtete a co vás na nich baví?

 


14 komentářů:

  1. Tak to jsem zvědavá, jak tuhle rubriku povedeš :) Jinak já dříve také měla blog, na kterém jsem měla vše. Už ani nevím, co mne tenkrát přimělo odejít, nejspíše přehršel reklamy, která se nedala na blog.cz vypnout. A na novém webu jsem trochu více zaměřená, ale pořád to není ono a já to zkrouhnout prostě nedokážu, takže přesně vím, o čem píšeš :D Člověk když se v něčem chce vyjádřit, tak to prostě udělá - přeci jen, je to náš koníček pro radost a ne placená práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu, je to náš koníček, na druhou stranu nechci, aby tu vycházely články pořád. Protože přesně takby to vypadalo, kdybych měla psát o každém svém nadšení nebo objevu :DD
      Moc dobře si pamatuju nejen na Tvé působení na blogu, ale též jak jsi prasna články pro Krásnou. Už tehdy jsem oceňovala, že zvládáš obsáhnout otlik témat a věřím, že to bylo opravdu náročné být na tolika stránkách zároveň. Moc se mi líbí, že i teď na nové platformě tam máš všechochuť a můžu si vybírat, které články mě baví, jaká témata jsou mi bližší plus je tam spousta novinek, které mě vždycky mile překvapí :D A neztrací to kvalitu, ba naopak :D

      Vymazat
    2. Jé, tak to mne těší něco takového slyšet, děkuji ^^

      Vymazat
    3. Nemáš vůbec zač! Moc se těším i na další články na tévm druhém blogu s Batohem na cestách :D

      Vymazat
  2. To je rozhodně skvělý nápad a jen do toho. Těším se, s čím vším nás seznámíš, co nového díky tobě objevím :-) Jinak... já se taky dokážu hodně rychle nadchnout :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem mco ráda, že nejsem jediná! :D Moc děkuju za podporu, taky jsem sama zvědavá, co se z této rubriky vyvrbí :)

      Vymazat
  3. Nejradši čtu články ze života :) Já píši o všem, co mě napadne, co prožívám, co mě nadchlo, prostě všechno možné, takový chaos :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento přístup se mi moc líbí, ale asi ho úplně nedokážu praktikovat xD Přece jen mám ráda řád, aspoň malinko.
      Články ze života též ráda čtu, přece jen je to takové náhled do soukromí, do uvažování blogera :)

      Vymazat
  4. Rubrika zní zajímavě, těším se na články :). Já píšu víceméně stejné články, aspoň mi to tak přijde :D. Buď z výletů, recepty, měsíční deníček, fotodeníček a výjimečně rozeberu nějaké téma :D.

    OdpovědětVymazat
  5. To bude super, těším se na tvé články :) myslím, že je na každém, co si na blog bude psát a co ne. Je to přeci jeho blog. Moc se těším na fotky výletů, kostelů apod.
    Já měla blog o modelech, ale teď už spíše deníčkovský, výlety, co zažiju a tak :)
    PS: Prosím tě, jak se dělají nové štítky na bloggeru? Chtěla bych si udělat štítek Výlety, ale nevím, jak to udělat :(

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se neumím zaměřovat na jedno téma. U mě na blogu se taky najde skoro vše. ��
    Na novou rubriku se těším. Já bych video asi nezvládla udělat, moc je tedy nesleduji, ale určitě to bude zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych asi nějaké video natočila, kdysi jsme to děllai ve škole, ale hlavní problém by nastal, když bych na něm měla účinkovat xD Nebo kdyby musela opakovaně poslouchat svůj nahraný hlas - u toho se mi vždycky ježí chlupy xD
      Na blog se musím mrknout, takové blogy všehochutě mám moc ráda!

      Vymazat
  7. Budu se těšit, co nám představíš jako prvního :) Co se týče témat blogu, tak teď mám také celkem velké dilema, protože se věnuju hlavně receptům a zdravé inspiraci, ale už mě to tak nenaplňuje jako dřív, tak uvidím, jak to vyřeším.. :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. tak na to se těším :) bude to zajímavé :)

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?