14 září 2023

Z košíku nákupní maniačky: ALUCCA

 Nejkrásnější balíček, co jsem kdy objednala.

Pokud sledujete aestetic balení objednávek tohle vás nadchne.

Tvořeno s láskou.

To se rozbaluje samo!

Alucca je malý obchůdek provozovaný Lucií Razákovou. Specializuje se na grafiku na míru, ale najdete u ní všechno možné. Samolepky, razítka a zakázkovou výtrobu, od vizitek po polštáře a unikátní sety na míru. A soudě podle mé objednáky, luxusně si s tím vyhraje.

Celá objednávka dorazila v krabici, u níž jsem při odlepování nálepek zjistila, že se jedná o krabici několikrát použitou. Ale na první pohled? Nepoznali byste ani v nejmenším. Moc se mi líbí využití zbytku scrapbookového papíru jako zamaskování používané krabičky, stejně jako štítek, kde pouhé "Pro balíček si přijde" (v mém případě Tvořeno s láskou xDDD) vám vykouzlí úsměv na tváři, nemluvě o roztomilém Pascalovi :D

Dále mě čekala krásná děkovná kartička. A na obrázku můžete vidět i kusová razítka od Aladine, která byla hlavní náplní mé objednávky. Náhodou jsem zjistila, že si tady můžu koupit kusovky msíto, abych kupovala x desítek na jednom archu. A tak jsme s kamarádkou vybraly ty, co se nám hodí a ještě ušetřily na poštovném. Polštářek na tisknutí jsem vzala taky, protože doma má jenom monstrózní podušku xD Z "bazaru" (párkrát použitá razítka anebo nevyzvednutá/nezaplacená razítka za zlomek ceny) na webu jsem si ještě vybrala prasátko a "tvořeno s láskou", které si myslím, že v budoucnu bohatě využiju.
Nejvíc nadšená jsem asi z malovacích potřeb, ale vím, že diář, filmová páska anebo letadlo taky nebudou ležet ladem :D
A jako dareček jsem dostala modrou podušku z Actionu :D Inu čtyři podušky v setu tam stojí tuším třicet korun, ale i tak je to milá pozornost, co udělá radost! Hlavně tématicky k balíčku se hodí a věřím, že ji využiju, i když možná časem ho napustím klasickou černou.
Do mého diáře na nálepkoplac (co to je si můžete prohlédnout třeba ve článku tady) putovaly všechny samolepky, co balíček obsahoval. A že jich bylo požehnaně! Na fotce níž můžete vidět, že jednotlivé aršíky samolepek byly zabalené v černobílých papírových sáčcích, stejně jako razítka od Aladine byly pospolu a i dřevěná razítka. Sáček pak zdobila vždy originální samolepka s pokaždé jinou boží ilustrací! A ano, do ilustrací od Aluccy jsem se opravdu zamilovala, jsou neskutečně roztomilé!

Co se samolepek týče, sáhla jsem po tajemné doprodejce, kde jsem se těšila, jakých deset aršíků za padesát korun mě překvapí. A nemůžu se ubránit podezření, že nakoenc byly aršíky voleny velmi podobně jako byl obsah mé objednávky. Prasátka, kávové anebo pletení jsem totiž získala v tomto setu ještě jednou, ačkoliv níže uvidíte, že jsem aršíky taky objednávala ;)
A teď už následují aršíky, co jsem sama vybírala. Nedávno jsem přišla na to, že samolepky jsou jsou skvělý malý dárek, který potěší opravdu každého, kdo má diář! Na příšít hokejové místroství jsem si objednala luxusní tématické a jako pravidelný cestující vlakem jsem neodolala a přihodila tam i ty vlakové z doprodeje.
Tady jsou zmíněné dárkové - sama kávu nepiju (ano, pořád!) a tyto krasavice poputují do jednoho kávového junk journalu pro jednu milovnici kávy a ještě k druhé milovnicic kávy, která je nalepí do diáře klasického.
A tady ještě přihodila kamarádka další prasátka a Groota do košíku. Jinak ještě drobnost - aršíky si jde vybrat ve dvou variantách - s ořezem samolepek nebo bez. Ořez vám ušetří čas, jeho absence zase dvě tři koruny. Takže volba je na vás. Ale za mě je to fajn možnost :D
Neodolala jsem a samolepku z razítek jsem použila na krabičku, v které budu razítka skladovat včetně polštářků.  A ano, tato krabička už v sobě měla mnohé. Původně v ní jako dárek byly ponožky. Pak jsem samolepku sloupla a ubytovala v ní washi pásky. Ty se přestěhovaly do větší a teď v ní bude hnízdit část objednáky.
 
Dáváte si práci s balením?
Dokáže vás potěšit hezky zabalená objednávka?
A rozbalujete pečlivě nebo trháte obal hlava nehlava?

20 komentářů:

  1. Tak to je přesně něco pro tebe! Je to krásné zabalené, jako od tebe! Nemůžu se vynadívat, jak si s tím dokážeš krásně vyhrát <3 je to vždycky parádní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Deset aršíků samolepek za padesát korun není špatná cena. A vypadají docela dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadají moc hezky :D Já obecně doprodejky nebo ups samolepky mám kolikrát raději než super ty dokonalé. Obzvlášť, když zkouším nový eshop :)

      Vymazat
  3. Juziiiis moc roztomilé 💙 Balení je pro mě noční můra. Hezky zabalená objednavka mi total dokáže zlepšit den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím mít na balení náladu :D Ale strašně ráda posílám věci poštou, tak to si pak vyhraju :D A když si takovou práci dají i na eshopu a příhodí něco zdarma, tak to opravdu zlepší náladu! :)

      Vymazat
  4. Razítka by se hodila, určitě mají i nějaké pěkné Vánoční! Moc hezký výběr

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké razítka, tak nějak mě tento článek vrátil do dětství. :) Vypadá to hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si vzpomněla při první razítkovací zkoušce, jak jsem jako malá razítkovala ve velkém :D

      Vymazat
  6. Tento obchodík poznám, vždy sa mi páčili ich veci. :) Krásny nákup. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný a milý balíček! U nálepek jsem zatím věrná Fleppi, nicméně Aluccu znám, má je taky krásné. Ale ta razítka! Ta asi nutně hned potřebuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty razítka jsou parádní :D A je pravda, že Fleppi jsou luxusně univerzální za super cenu :D

      Vymazat
  8. Krásně zabalený balíček vždycky dokáže objednávku ještě vyzdvihnout :) Razítka vypadají fajn. Je dobré, když si člověk nemusí objednávat XX balení, když ho z toho zajímá třeba jen pár razítek :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :D Balení nádherné a výběr razítek přesně podle toho, co člověk potřebuje :D

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?