23 června 2022

Haul po blogersku

 Dlouho jsem se zdráhala, jestli tento typ článků vůbec psát, natož ho vydávat. (Předem říkám, že nemám žádné influencerské ambice, nehodlám nikomu nic nutit, ani vehementně doporučovat, natož sdílet super pochvalná doporučení na konkrétní řetežec, produkt nebo firmu.)

Ale mám moc ráda hauly, čas od času si ráda prohlédnu článek s tím, kdo si co kde koupil. A říkala jsem si, že udělat takový souhrn za dva tři měsíce není špatný nápad.....protože i přes to, že rubrika/štítek mě označuje za "nákupní maniačku", snažím se utrácet s rozumem (i když ne vždycky ten pan Rozum není na dovolené xD Kdo byl Actionu a Tedim ví...)

Inu pojďme se pokochat věcmi na tvoření, které se za těch pár měsíců nashromáždily...

 

Samolepkové okno aneb nejpřekvapivější úlovky onoho náhodného dne. Na čtyřlístky jsem narazila úplnou omylem. Prakticky v momentě, kdy už jsem se po samolepkách vůbec nedívala. A sotva jsem je dovezla domů, už mi bylo řečeno, že tento kousek míněný původně pro babičku, si zamlouvá nejen kamarádka, ale i ségra. Takže mi nezbylo, než se do Tediho vypravit při nejbližší příležitosti znovu.  Naštěstí je tam měli, jinak bych byla bývala dělila arch xD A dokonce ve větším počtu (poprvé tam arch visel jeden jediný svého druhu)..

Zatímco "diamantové" samolepky byly též pro babičku (ráda totiž vyrábí přáníčka),  ty tři poslední aršíky na obrázku (z druhé strany jsou ještě další tři), jsem vybrala na tvoření pro sebe. Protože šest aršíků samolepek za třicet korun....nemám pro samolepky slabost, ale u těchto jsem hned od pohledu věděla, že je využiju (bohužel od té doby se tento výhoodný set v řetezci neobjevil. Buď mé štěstí pominulo, anebo se to jevilo jako krajně nevýhodný produkt, na kterém by prodělali. V podoboném styl jsem totiž narazila jen na jednorožce a koťátka a za dvojnásobnou cenu)


Ano, všech šest aršíků na fotkách, stálo pouze 30 Kč. Jestli toto není akce "nekup to", pak už žádná :DD (pokud vás zajímvá nejoblíbenější aršík, jasně to vyhrává ten "známkový")




  

Washi pásky jsou věc velmi užitečná, velice krásná a strašně návyková. Obzvlášť, když se dá sehnat set za třicet, čtyřicet korun (Jsou eshopy, kde se přeprodávají washi pásky z Číny - klidně kotouček za šedesát sedmdesát korun. Anebo se prodávají originální designové v Česku navržené kousky, když cena na 70 korunách kolikrát začíná). Chcete-li tipy na skvělá místa pro lov washi pásek, nejlevnější (bezkonkurenčně) maji v Kiku (jen výběr je velmi omezený a musíte mít štěstí na pěkný motiv), Zajímavé bývají pak v Tedi, za hodně dobrou cenu mají i sety v Actionu. Když máte štěstí na levné narazíte i v Kiku.

 Největší radost mi udělala samostatná washi páska (na obrázku úplně vlevo), kterou tvoří jednotlivé "poštovní známky" s tématikou narozeninových oslav. Kostkové gumy (co vidíte hned vedle) využiju na  cestách. Hrací kostka se vždycky hodí, stejně jako guma.

A budete-li někdy v Actionu, doporučuju kaligrafická pera (ve zlaté nebo v černé). Sice nemají kdo ví jak ohebný htoz, ale krásně kryjí a nerozmazávají se. Ani na lesklém povrchu ;) (potřebují však chvilku, abyp ořádně zaschly)

Vintage sekce...není to ani tak dávno, co jsem "retro věci" a "věci poděděné pro našich předcích" považovala za takovou běžnou, nezajímavou součást půdy (na druhou stranu pro nákresy, skici, zazloutlé staré papíry nebo perokresby ve starých knihách jsem měla slabost vždycky) Nevím, kdy přišel ten zlom (buď už jsem prostě stará anebo jestli jsem prozřela při zjištění, že ty věci vydrží mnohem víc, než co se vyrábí teď....anebo jsem prostě podlehla módnímu trendu xD), z vélké části však viním některé youtuberky, u nichž jsem objevila kouzlo junk journalů. (Čti: Tvořilka objevila nový způsob, jak recyklovt a vytvářet něco smysluplného, co jen nechytá prach)

Jsou momenty, kdy v obchodě dojde k naprostému zatmění mozku. Tak přesně něco takového mě postihlo v momentě, kdy jsem viděla "tuto" dětskou samolepkovou hru s mimoni. "Kufříček" obsahoval podzemní bludiště, kde jste mohli malé žluté vězně libovolně umísťovat, přelepovat i s jejich mini krumpáčkama... Nejsem mimoňový fanatik, animák mám ráda, ale této kombinaci prostě nešlo odolat. Prostě roztomilost se vkrade všude a vyloudí z peněženky i nemožné :DD

Posledními "chlubícími" kousky budiž těčkovaný deník na bullet journal s třemi typy papíru (bílý, hnědý kraftový a černý) a art journal, na který mi dala tip kamarádka. 
Bullet jounal obsahuje dokonce i mini knížečku s inspo tipama, což bylo opravud milé překvapení. Na to, že mě tento kousek stál kolem šedesáti korun, tak papír je poměrně dost kvalitní. 
Art journal obsahuje papíry na "tekutá" média (aneb cokoliv, kde použijete vodu) a má dokonce stylovou kapsu na deskách. 
Celkově opravdu perfektní levnější, ale za to velmi dobré alternativy běžných dražších kolegů (aneb dobrý důvod se v tom Actionu stavit ;))


 Co vám udělalo v poslední době radost?
A co posledního jste si koupili speciálně pro sebe?

Pokud si máte chuť přečíst něco dalšího:

14 komentářů:

  1. tak ty samolepky jsou naprosto úžasné :) a washi pásky? Ach, zrovna dneska jsem oboje používala :) kolegyně v práci končila, tak jsem jí vytvářela přáníčko na rozloučenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolegyně musela mít velkou radost, vyrobené přání opravdu potěší :D

      Vymazat
  2. Tyhle články mám ráda, mnohdy se inspiruji :-D A ty samolepky vypadají skvěle! Jelikož si tvoříš své diáře, tak je to pro tebe to pravé ořechové :-) Já samolepky taky miluji a do diáře si je lepím. Už bych potřebovala nové :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že nejsem jediná, kdo tyto typy článků zbožňuje :D A jestli máš ráda samolepky, tak to do Actionu nebo Tediho musíš zavítat, tam jich mají hromadu :D

      Vymazat
  3. Koupila sis krásné věci! Samolepky mám moc ráda :) Hmm, s novým perem se bude psát určitě krásně! Musíš vyfotit :) Já dnes nakupovala 6 andělíčků pro kamarádky na tábor. Paní prodavačka mi říkala, že jsem první maniak, kdo koupil naráz tolik andílků :D pak jsem ještě nakupovala věci na tvoření na tábor, takže dnes taky nakupovací den :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle typ článků mám taky ráda! Samolepky jsou moc pěkné, nejvíc mě zaujal ten bullet journal ♥ Jo a kaligrafické pero bych brala, akorát ten obchod vůbec neznám tyjo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím bullet journalem jse docela váhala, protože prázdných bloků (bez teček), z kterých by se dal udělt bujo, mám právě hodně. Ale ty různé typyp papíru mě nalákaly, takže se těším, jak ho vyzkouším :D
      Action ani Tedi zatím není tak rozšířený jako třeba Pepco, takže i já jsem nejdřív pátrala, kde je u nás nejbližší. A pak jsme jely s mamkou nakupovat a zjistila jsem, že od mého pátrání dokonce oba obchody přibyly do nákupní zóny, kam jezdíme :D

      Vymazat
  5. Super článok! :) Washi pásky z Tedi má aj moja kamarátka :D Samolepky vyzerajú pekne 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuju! Věřím, že kamarádka je využije raz dva :D

      Vymazat
  6. Parádní kousky. Koukám a komentář se mi znovu neobjevil :( já si nedávno nakoupila 6 andílků pro kamarádky, které uvidím na táboře. Paní mi říkala, že jsem první maniak, co si jich koupil tolik najednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi komentáři mám tak problém, vždycky to musím několikrát odeslat, ale i tak kolikrát se ke článku vrátím a nic :/
      Je z tebe první andílkový nákupní maniak :DDD Náhodou to je nádherný dárek! Věřím ,že kamarádi budou mít obrovskou radost :D

      Vymazat
  7. Naprosto parádní nápad na článek. Taky si ráda čas od času přečtu, kdo si kde co koupil a nechám se tak inspirovat a jelikož je tento článek k tématu tvoření, láká mě ještě víc 🙂! Co jsem si nedávno začala tvořit takový deník vzpomínek (konečně jsem se k tomu dokopala) tak jsem začala pokukovat po různých samolepkách. Na netu mi přišly zbytečně drahé a pak jsem přišla do Tediho a byla jsem jak v ráji! Washi pásky jsem tam popravdě moc nezkoumala, ale ty jsi vybrala moc pěkné, že se tam na ně budu muset zajet taky podívat 😍. Kupovala jsem si pár v Action, ale když je nalepím tak vůbec nedrží.. 😕.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám upřímnou radost, že článek má takový ohlas! V Tedim mají super věci a když porovnáš množství a cenu ve srovnání s internetem, je to obrovksý rozdíl :/ V Actionu jsem koupila taky pár, co už měli své nejlepší za sebou (lepidlo bylo vyschlé), ale vždycky to vyřeší tyčinkové lepidlo a dá se to použít....ale je to škoda no :/ Ale několikrát se mi v Actionu stalo, že sady fixů nebyly kompletní (takže doporučuju kontrolovat ;) a třeba jedna ze sady u dopisovala :/

      Vymazat
  8. Action a Tedi naprosto miluju! Musím se brzo vypravit do Pardubic, kde jsou tyto obchody hned u sebe. Miluju pořizování věcí na scrap, avšak s jejich použitím jsem už na tom lehce bídně :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?