28 února 2021

#neBUJO - Únor

 

Čas projít si únorový neBUJO v mém podání....
(nebo rovnou mrkněte na vychytávky měsíce, které mi diář zpestřily)
 
Opravdu jsem si tentokrát užívala rozličné týdenní přehledy (užívala je slabé slovo - rozhodla se zariskovat a zkusit něco nového, což se takovým tradičně založeným tvorům jako jsem já, velmi příčí), různé doplňky pro zvětšení prostoru na stránkách, a hlavně mou vcelku neoblíbenou barvu (Nemám ráda hořčicovou. Není to pořádná barva. A blondýnám nesluší. Dobře, mně nesluší. To je dobrý důvod ji nemít ráda, ne?). V kombinaci s černou a bílou jsem z ní pak byla nadšená, což mě asi překvapilo nejvíc. (Byl to šok století. Teda měsíce.)

Pokud se divíte, proč ty proužky jsou natrhané, měl to být pokus o umělecký záměr (vůůbec ne důsledek toho, že jsem obálky z Číny musela rozpitvat, abych se dostala k samotnému obsahu ;) Taky čas od času rozbalujete své zásilky ryze barbarsky a nekultivovaně?)

Stejně jako tento proužek washi pásky už prošel Českou poštou...ale bylo mi líto ho jen tak vyhodit.... (Kdo čte pozorně nejspíš soudí, že koše u mě musí být neustále prázdné, kdejaký odpadek nalepím do diáře. Nebo do něj zabalím dárek někomu blizkému. Nechcete být někdo můj blízký!)
A nakonec - nejupravenější a nejméně horčicově žlutá stránka měsíce. Upřímně - jídelníček se osvědčil! (Ano, v dobách krizových je jídlo smyslem mého života! Teda někdy mám ten pocit, když ho pořád vařím a ještě si ho musím sníst. Nikdo v okolí nechce podstoupit tu oběť. To zní, jako bych vařila kdo ví jak špatně... zatím se ještě nikdo nepřiotrávil, to je úspěch, ne?)

Vychytávky měsíce

Tak teď jsme to brali s humorem, čas se zaměřit jenom na to užitečné a dobré.... (nebo neužitečné, ale krásné!)
Skvělou novinkou pro mě byl malinký notýsek vlepený vlevo dole na týdenním přehledu, kam se vlezly všechny dodatečné poznámky, malůvky, dokonce to posloužilo i jako prostor na míchání barvy....(aneb jak z černého fleku barvy trochu toho umění vykřesat)
 

Jídelníčky se mi taky moc osvědčily (nebo spíš takový můj přehled obědů). Když už vařím, tak ať to mám alespoň trochu pestré. Docela se mi daří plánovat nejen mé masterchefské experimenty, ale také nákupní seznamy. (Nakupování denně je pro superaktivní jedince - já jsem sice hyperaktivní, ale ve všem, co se netýká navštěvování nákupních center. Místo toho si raději něco duchaplného přečtu. Třeba nějaký recept na muffiny.)




 

A druhá skvělá záležitost je odstřižení kousku stránky, vytvoření  záložek a jejich oblepení různými washi páskami. Nejen, že se daleko lépe listuje, zároveň se i snáz dohledává! Ať žije pořádek a organizovanost (hlasájí všichni neorganizovaní lidé)!

Toť ode mě vše z únorové inspirace.

Diářování zdar!

2 komentáře:

  1. Nádherný Bujo! Sama jsem Bullet Journalu propadla, ale v mém podání to tak hezky nevypadá, jste moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že i Váš Bullet journal je osobitý a boží! Ráda bych viděla fotky :D A moc děkuju :)

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?