11 března 2021

ČMÁRYBLOK Parfém

 

Další měsíc skicákové výzvy je za námi. Opět tvořeno skoro na poslední chvíli.

Zajímá-li vás přiběh této ilustrace, jste jen kliknutí daleko...

Jak už název článku napovídá, tentokrát se nekreslila duše autorova (ani fyzická podoba), nýbrž se designoval samotný flakonek voňavky. Parfému. Vonného smradu. Dodavatele nezaměnitelného odéru. Stimulantu čichových buněk. Nebo taky skvělého testu toho, zda na vás neleze covídek. A právě ten inspiroval celý můj výtvor.

Není to tak dávno, co jsme s moji sestrou navrhovaly tričko. A vzhledem k tomu, co na vás svět chrlí ze všech stran, malý roztomilý virus v neoblíbených (čti růžových) odstínech byl jasnou volbou. Celé jsme to ale pojaly pozitivně (jak jinak v dnešní době xD) a vtipné tričko bylo hotovo.

Při tvorbě parfému jsem proto tento návrh brala jako inspiraci a rozhodla se takto rozšířit naši kolekci, abychom měly nejen kus oblečení, ale i takový mini tester jako bonus (protože PCR a antigenní testy už všem taky musí lézt na mozek).

Výsledek jsem samozřejmě hodlala doplnit o nějakou tu roztomilou ilustraci, třpytivou washi pásku (ať se to tváří luxusně) a celé to zvýraznit černou fixou.

Jaká vůně vám poslední dobou nejvíc chybí? S čím nebo s kým je spojená?
 
P.S. Po kliknutí na obrázek budete odkázání na můj instagram...a můžete dát srdíčko s klidným svědomím, že teď už víte, jaký příběh se za tímto obrázkem skrývá.

 
 
 


2 komentáře:

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?