18 března 2021

#neBUJO - Březen

Nejsem úplně příznivce fotočlánků. Ale pro tentokrát nechám mluvit můj březnový neBUJO za sebe. Je v něm hodně koláží, mnoho otvíracích interaktivních prvků, jeden pohled z cest (ne mých, bohužel). A hodně zelené. Strašně moc toho správného jarního zeleného odstínu. Protože těším se na jaro. Velice.
 
Takže se pohodlně usaďte, dejte si něco dobrého a nasávejte inspiraci.















 

6 komentářů:

  1. Wow! To vypadá TAK SUPROVĚ! Jsi moc šikovná!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tvůj neBUJO tak krásně bují zelení a svěžestí! (He, tuhle slovní hříčku jsem si neodpustila. :D) Ne vážně, strašně se mi to líbí a docela bych si přála mít takhle tvořivého ducha. Já jsem strašná s tou svou "organizovaností", skoro by se dalo říct tvůrčí upjatostí. Všechno musí být nalinkované a rovné a tak. :D

    Mimochodem, z technických důvodů jsem (snad dočasně) musela přesunout blog: Moin Mondo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si někdy říkám, jestli bych neměla být víc organizovaná, neboť kolikrát se mi stalo, že v diáři pak nebylo místo na třeba habit tracker, co by se mi tam hodil na každý týden...A správný březen musí být zelený! (je jedno, že počasí neposlouchá a sněží si tam jako o život :DD)
      A moc děkuju za sdílení tvé nové adresy blogu!♥

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?