06 srpna 2021

#neBUJO - Prázdninové plánování

 O prázdninách nejsem moc zvyklá pravidelně psát do diáře. To ale nezanmená, že se nic neplánuje a přehled na červenec není potřeba.

Tentokrát jsou v hlavní roli papírové kapesníčky.

Ano, čtete správně.

Krásné, pestrobarevné obaly od papírových kapesníčků.

Pojďme pro jednou začít ryze prakticky - potřebovala jsem sloupcový přehled na zbylého půl roku, takže vyklápěcí stránka byla vmžiku hotová.
 A teď ta část kreativní - respektive mé kapesníčkové potěšení (ano, jejich využití jsem plánovala už několik měsíců). Hlavní motiv perokresby července a pranostiky doplňují obaly kapesníčků. Jedinou výjimkou jsou domečky dole, ty jsou z nějakého zájezdního katalogu. Barevně se mi tam hodily, takže svou okulibostí si vysloužily místo na úvodní stránce.

 
Teď by to chtělo nějaké ty detailní fotky, co by lahodily oku, ne?


Když jsem se dívala na stav diáře, potřeboval trošku protrhat listy, neboť už se napínala vazba. Pořád jsem vlepovala a vlepovala, ale původní vytrhané kapacita už byla mírně překročena. Tak jsem se rozhodla pro vytrhání dalších pár listů (které najdou využití jako poznámkové papíry, či materiál do dalších projektů) a rozhodla se, že se pokusím malinko setřit místem a zkusit svou "vlepichtivost" držet malinko na uzdě (což, jak brzo uvidíte mi moc nevyšlo :DD). 

A ačkoliv jsem se vyřádila na kapesníčkové úvodní stránce, týdenní přeheldy se mi moc dělat nechtěly. Proč se tedy přemlouvat, když se vám do toho nechce....udělala jsem to na své poměry minimalisticky a zkrouhla dva týdny do jedné dvojstrany (s vlepenou stránkou).

 Čas na další okulibé detaily :D




Poslední dvoujstrana, kterou vám dneska představím je něco, čemu se říká "moodboard".  Docela se těším až porovnám reálné prázdniny s těmi plánovanými :D



Držíte se původních prázdninových plánů nebo nastaly nějaké razantní změny?
 
Co nezvyklého by se ještě dalo zreacyklovat a použít do diáře?


 


7 komentářů:

  1. S těmi kapesníčky je to super nápad. Pamatuji si, jak jsme lepili ubrousky na táboře na kachličky :)
    Já jsem na tyto prázdniny žádné velké plány moc neměla. Spíš hodně čtu a sportuji :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ubrousková technika je skvělá, hodně dlouho jsem ji nepoužila.....to zní jako nápad na další zajímavý projekt :D

      Vymazat
    2. Tak to jsem ráda, že jsem ti dala další tip :) těším se na výsledek!
      Leník

      Vymazat
  2. great post!Like your blog, thank you for sharing.

    toupee for men luxhairshop homecoming

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?