20 září 2021

#neBUJO - Pandy útočí

 

Zaří útočí!

A mírumilovné pandy tomu s bambusem v puse přihlížejí.

Už je tu opět ten moment, kdy jedním kliknutím otevřete článek plný plánování a inspirace.

 Koncem srpna se toho dělo tolik, že jsem úplně promeškala příchod září. Samotný vstup do tohoto neklidného měsíce byl pro mě jako probuzení ze zimního spánku. Nezbylo tedy nic jiného než aby se dezorientovaný rozespalý medvěd, či-li já, rozhoupal k nějaké aktivitě a po měsíční pauze se jal vyzdobit si diář a naplánoval si další měsíc.

Ačkoliv poslední dobou si v mnoha věcech připadám jako čtyřnohý chlupáč toužící po šlofíku, vybrání tématu a ladění pro zářijové koláže bylo zcela náhodné. Kdo si nechal něco vyspoilerovat z obrázkového Instagramu ví, že září vládly (a jak tak zjišťuju tak vládnou) pandy.

Tento černobílý potravní specilista, který se v zooologických zahradách velmi neochotně množí, jakoby ovládl nejrůznější kancelářské zboží, uhnízdil se i na zadních stranách bund nebo se vtiskne do paměti každému, kdo byť jen pohledem spočine na krabičce se svačinou. Tam kde dřív bývaly lamy ve všech svých tvarech, třpytkách a chlupatosti, tam teď slavnostně kralují pandy. Nevím, zda to má být nový výstřelek týdne módy, mé lepíkychtivé já zatoužilo po jedné nekupto sbírce lepíků.

A ta sbírka lepíků předurčila osud celého diáře pro tento měsíc. Proto pandám zdar!





Jak začalo vaše září?
Na co se nejvíc těšíte?


2 komentáře:

  1. Hezký diář, pandy jsou moc roztomilé :) Já si ještě užívám poslední dny prázdnin, zítra jedeme stěhovat na byt. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jste se řádně nastěhovaly, maximálně užily poslendí volné chvilky a úspěšně započaly nový školní rok :D

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?