29 září 2022

DIY Expresní DÁREK - Album

 Zdravím!

Dnes mám pro vás jednu rychlovku.

Nápadem není nijak převratná, ale dostane-li se do správných rukou, může se zní stát nadupaná věc, po které budou toužit celé generace ;)

 
Řeč není o ničem jiném než albu na rodinné fotografie.
 
Sama pro sebe album obvykle nevytvářím (je docela náročné objektivně vytáhnout ty nejlepší fotky samy sebe :D), vím však o jedné šikovné duši v mém okolí, kterou různé lepení a stříhání baví a fotky přímo zbožňuje. Rozhodla jsem se jí proto připravit netradiční dárek k Vánocům (ještě štěstí, že babička blogy nečte a internet neřeší xD).
Původně jsem chtěla vytvořit desky a do nich svázat výkresy a vytvořit naprosto klasické album, což by bylo jednodušší pro nás obě, pak jsem si však řekla, že babičce neuškodí taky nějaká ta kreativní výzva.

Album tvoří úplně obyčejný pořadač (který nemá lesklé desky a má malinko texturu, aby na něm barva lépe držela), který je pomalován akrylovými barvami. Strukturu bílé barvy tvoři jemňounký písek. Te už byl v akrylové barvě přimíchán od výrobce (kdysi jsem koupila v setu v Lidlu), není problém ho tam ale dodat, pokud vy Vás to zaujalo. (Jen menší upozornění, že s takovou barvou se pracuje malinko jinak - déle schne, hůř se nanáší a pozor na to, abyste toho písku tam nedali až moc, protože pak se sníží pigmentace barvy. Na druhou stranu jsem si říkala, že je to ideální medium na experimentování na velká plátna....inu možná příště Tvořilko. A zkusíš si třeba i tu betonovou stěrku xD)

Babička kromě desek dostane i stoh bílých a barevných papírů, spoustu samolepek, nové fixy, folie a hlavně hromadu vytištěných rodinných fotek, ať mají s dědou, co prohlížet. Jse moc zvědavá, jak jsi s dárkem poradí.

Co vy a fotoalba? Ano nebo ne? A jakou formou?

13 komentářů:

  1. Ja som typ človeka ktorého aj napadne niečo vyrobiť, ale nemám nato čas alebo sa mi nechce XD😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono někdy chce překonat lenost, kolikrát to poslední, co chci je něco dělat...na druhou stranu pak když se do toho pustím, tak mě to neskutečně baví a jsem ráda, že jsem to zkusila ☺️😃

      Vymazat
  2. Babička bude mít z fotoalba určitě velkou radost 🤗! Já si fotoalba moc oblíbila, zatím jsem jich teda stihla jen pár, ale chystám se na další 🙂, mě se nejvíce líbí a nejvíce mi vyhovují zasunovací + je tam vždy štítek na nějaký drobný popisek/datum 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zasunovací jsou parádní, taky mi to přijde jako nejjednodušší řešení ☺️😃 Ale teď zkouším poprvé fotoknihu a jsem hoooodně zvědavá 😃

      Vymazat
  3. Jako vždy nádherné :-) když jsme byly se ségrou malé, mamka nás hodně fotila. Z dětství máme tedy hodně alb. Teď už je nemáme, ale každý rok dávám rodině k Vánocům mnou vyfocené zarámované snímky :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je povedené a moc dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotoalba ano! Miluju jejich vytváření. Dělám je v duchu scrapbooku. Je to teda žrout času (i peněz) jak sviňa, ale výsledky stojí za to <3 Babička bude mít určitě velkou radost. Já si k vánocům také budu přát nějaké věci na vyrábění :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Senzační nápad na dárek! Babičku to určitě moc potěší, moje se taky ve fotkách vyžívala. Já též tisknu, ale mám ráda alba klasické, kam se fotky zasunují, a kreativita se omezí na přidání popisek a co nejhezčí seřazení. :)

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?