06 října 2022

Z košíku nákupní maniačky: Chaukiss

Dneska bych se ráda zaměřila na průřez všech možných nákupů jednoho e-shopu, který propagaci rozhodně nepotřebuje. Ať už se mrknu na cokoliv, co vzniklo pod jejich taktovkou, vždycky mě to nabije inspirací.

Ale i tak mám k některým jejich produktům pár připomínek...ačkoliv designově jsou vymazlené do detailu.

Chaukiss je poměrně známý e-shop, který se specializuje na originální papírenské produkty (hlavně teda přání do obálky) a stejně tak nabízí různé dárkové předměty (od hřínčků přes čokolády až po knížky pro zamilovnaé).

Co určitě stojí za zmínku - na svém blogu nabízejí spoustu různých materiálů, které si zdarma můžete vytisknout (což například pro mě je opravdu velké plus, nejednou jsem totiž například z jejich omalovánek udělala takový omalovánkový sešit jako dárek ;) Pokud vás to zaujalo, odkážu vás na článek tomu věnovaný anebo přímo na jejich blog)

A to už konec reklamního okénka :DD (jistě, jakoby Tvořilak neslibovala, že propagaci dělat nebude :DD Ale přijde mi fér to zmínit)

Teď k tomu, co jsem si od nich kdy objednala. Pro upřesnění těch objednávek bylo v uplynulých letech hned několik. Vždycky jsem se snažila využít slevové akce anebo aspoň postovného zdarma. Na druhou stranu, už mám poměrně bohaté zkušenosti s nejrůznější škálou produktů od nich. Takže se připravte na pořádné dloouhý článek ;)

První, co vždycky využívám a lepím, kam to jde, je děkovní kartička "Dnešek bude krásný den" a samolepka, co vás ujištuje, že "dokážete úžasné věci". Už to zdobí mé pouzdro na mobil, diář a dokonce mi poslední "dárky zdarma" zabavila i mamka, aby je připnula na ledničku. Ono ty pozitivní afirmace jsou sttrašně krásné a je super se jima obklopovat.

Další velmi zajímavý počin a loňskou novinku, které jsem nakonec neodolala (i když je se snažila sebrat poslední zbytky vůle a zatrvrdit se proti koupi), byl diář. Diářovému dilematu jsem dokonce věnovala i článek.
Je to jeden z produktů, který mě opravdu těší, kdykoliv se na něj podívám a kdykoliv do něj něco zapisuju. Jedinou nevýhdou (která z něj neudělala hlavní plánovací hvězdu), že je tak vyzdobený (a jak! To se mrkněte na dalších fotkách ;)), že cokoliv dalšího do něj lepit nebo tvořit úplně nelze, aby člověk nezískal něco přiliš přeplácaného.
Mohu-li však dát tip - počkejte s jeho koupí, až po novém roce, kdy bude za nižší cenu. Protože ta cena je na A6 plánovač fakt vysoká. Navzdory všem jeho přednostem, tady si myslím, že se vyplatí počkat, až se cena sníží.








Další specialita kvůli které jsem vlastně učinila první objednávku, byly jejich hrníčky. Pro Tvořilku se stal hrníček "Nerušit introvertuju" prostředníkem, co hlásá pravdu o jeho uživateli. Když pak přišli s hrnečky podstatně většími (450 ml), ocenila jsem to velice, protože normální hrníček jsem shcopná vypít naráz. A chodit pořád ke kohoutku mi sice zajístí kroky navíc, ale ve dny, kdy jsem líná, se to nevyplatí. Jestli je někdy napadne udělat ultra mega hrnek litrový (ano, jeden takový keramický doma mám a je k nezaplacení), budu první zákaznicí, co si ho objdná. Prootže to bude pro Tvořilku "dream hrnek století"!

Reklamační politika

Při nákupu na internetu Chaukiss byl i prvním e-shopem, kde jsem produkt reklamovala. Objednávala jsem hrníčky a ty byly krabičce (tu vidíte níže) a dále pak v kartonové krabici, kde pěkně pasovaly. Tak akorát, že ani výplň se tam nevešla. Na to jeden z hrníčku doplatil a přišel mi ve stavu krásně nalámaných střepů. Dokonce tam chyběla i alarmující nálepka křehké.
Paní z e-shopu byla strašně milá, odpověděla hned, že hrníček znovu pošlou co nejdříve. Jenže mezitím byly velikonoční prázdniny a na hrníček se pak zapomnělo. Tak jsem se připomínala týden po Velikonocích (protože mi bylo jasné, že s velkou pravděpodobností asi na balíček zapomněli, když to do týdne nebylo ani v přepravě) a odpověď žádná. Toš jsem se připomněla týden poté a to už paní opět rychle s omluvou reagovala. V balíčku mě pak čekalo milé překvapení v podobě dvou balíčků záložek navíc. na takovou reklamaci se opravdu vyplatilo si počkat.

Když už jsme u těch záložek, ty byly součástí soutěže, kterou jsem pořádala k výročí blogu a instagramu. Kromě záložek tam byla od Chaukiss i plátěnka.
Nabízím vám exkluzivní obrázek vyhrabaný z archivu, kde můžete vidět jeden z výherních balíčků, co jsem posílala ;)
Plátěnky jsou standartní velikosti, mají geniální nápisy, ale moc se mě osobně nelíbí materiál, z kterých jsou vyrobeny. Web i cedulka sice hlásaly 100% balvna, ale co mě přišly za kousky, byl to takový zvláštní materiál, který zaváněl spíše umělým vláknem. Na druhou stranu všichni, kteří plátěnky dostali (nebo mají) si nikdy na materiál nestěžovali a plátěnky nosí s hrdostí.
 Pak jsou tam ještě záložky, ty hodně ráda použivám. Jsou  vytisknuté z tvrdšího, ne úplně matného papíru. Když bych záložky měla blíže popsat, vzpomenu si vždycky na takové ty reklamní záložky, které vám nabízejí v knihkupectví. V balíčku máte vždycky čtyři za tuším 90 Kč. Za tu cenu jsem byla potom docela překvapená tím, že mi přišly záložky, jaké přišly. Asi jsem stará škola, ale já fakt čekala něco odolnějšího. Taky se člověk bojí záložku mírně ohnout, aby na ní nějaký ten škraloup či nedokonalost nebyla vidět...Když to ale porovnám se záložkama z Megaknih (která davají zdarma nebo si je můžete koupit za dvacku), ty mají navrch alespoň ten lesklá potah...což nemluví zrovna v prospěch chaukissáků.
Inu zrovna tyto dvě věci by mohli vytunit. Na druhou stranu - pořád platí, že se na to krásně dívá :)

 Posledním produktem, který bych ráda blíž ukázala a z něhož měla babička už druhým rokem velkou radost, je stolní kalendář "Každý den s citátem". Je to opět poněkud dražší kousek (tohle dáte těm lidem, co máte fakt rádi :DD), ale ten papír, na němž je to natištěné je slast pro vaše hmatové receptory. Stejně tak jako afirmace, průpovídky, citáty a vtipná grafika, co provazí každý týden. Moc se mi líbí, že jsou tam i menší malůvku ke státním svátkům, začínajícímu jaru, Vánocům....moc hezky to kalendář oživí!
(poznámka pod čarou: je pravda, že ročník 2022 byl o hodně slabší, dost tam recyklovali věci z instagramu a citátů tam bylo opravud poskrovnu. Když jsme to s babičkou počítaly nebyla jich tam ani třetina :/ Na druhou stranu chápu, že se opravdu vyřádili na diáři, takže je to pro letošek omlouvá xD Ale pořád tajně doufám, že příští rok to bude lepší, protože fakt to není nejlevnější stolní kalendář...a když už to člověk za ty peníze koupí, rád by byl nadšen, obzvlášť když ví, že tady je laťka nasazena vždycky vysoko.)

Tento článek byl opravdu dlouhý...a ačkoliv se snažím doopravdy nepůsobit influencersky a nelákat vás k utrácení za zbytečnosti, nejsem si úplně jistá, že se mi to daří xD Je pravda, že toto je asi jedna z mála "značek", která se opravdu stala srdcovkou. A hlavně...kochám se. U nich to ale jinak nejde. A asi je to opravdu značka, kde vím, že mi nevadí si za ty super nápady připlatit (protože pořád toto nejsou záležitosti, kdy by si člověk tohle mohl objednávat každý měsíc).
A abyste neměli strach o moji peněženku, všechno, co je na fotkách, bylo koupeno tam v průběhu tří let (odhaduji podle nejstarší fotky v archivu). Vím, že jsem tam brala i nějaké to přáníčko (tam cením kompostovatelné "celofánové" folie), ale to je opět na dražší záležitost (a papír byl stejný jako u záložek).
 
 
Mohlo by vás zajímat též:

21 komentářů:

  1. Z tohoto e-shopu jsem nikdy neobjednávala, ale jsou to moc hezké produkty. Líbí se mi ty hrnečky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hrníčky mě taky původně na e-shop nalákaly a byly v hned v prní objednávce :D

      Vymazat
  2. Kámo, to je dobrá náhoda! O tomto e-shopu mi tento týden říkala ségra, že bychom mohly mamce koupit ten kalendář s citáty :D. Ten plánovací deníček se mi moc líbí. Chápu, že pro tebe by bylo potřeba více volného místa na tvé krásné obrázky, ale mně by tohle přesně vyhovovalo. Já totiž malovat/kreslit neumím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono já jsem i letos ve velkém pokušení si diář koupit, prtoože je fakt nádherný! A ten kalendář můžu vřele doporučit, babičce jsem ho kupovala předloni a byla nadšená :D

      Vymazat
  3. Z Chaukiss jsem mamce již druhým rokem objednala diář 🙂, mají ho opravdu krásně zpracovaný!

    OdpovědětVymazat
  4. No, myslela som si, že poznám dosť veľa e-shopov, ale mám taký pocit že ani nie XD
    Inak tento e-shop vyzerá naozaj dobre :D ♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že moc e-shopů naopak neznám, ale tento jsem si obllíbila :D

      Vymazat
  5. Chaukiss mám ráda, nejraději posílám známým jejich přáníčka (narozeniny, svatby, narození dětí), u nás je navíc často mají v papírnictvích, tak ani není třeba objednávat online. Na letošek jsme od Chaukiss měli nástěnný plánovací kalendář a budu stejný kupovat i na příští rok, osvědčil se.

    OdpovědětVymazat
  6. Chaukiss znám, ale ještě jsem tam nikdy nenakupovala. Mě ty jejich ceny teda přijdou celkem vysoké. Ano, krásně se na to kouká, ale zase odsaď pocaď :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznávám se, že to oopravdu není na každodenní nakupování, ale ve srovnání třeb s Epipí jsou vyloženě levní xD Třeba diář - ten mi přijde docela pálka, hrníčky jsou ale v celkem rozumné cenové relaci.
      Tady u těch e-shopů se strašně snadno říká- nemusím mít všechno xD A stejně tak se velmi snadno se nakupují dárky pro ostatní, nikoliv pro sebe, protže něco "tak drahého" přece nepotřebuji xD

      Vymazat
  7. E-shop vůbec neznám, ale produkty se mi moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  8. Diář je moc hezký :⁠-⁠) přiznávám že krasopismo okouzlilo i mě. Mám ho v plánu zapracovat do Vánočního DIY

    OdpovědětVymazat
  9. tu plátěnku mám taky :D zbožňuji je :) každý rok od nich kupuji vánoční přáníčka a posílám je příbuzným a kamarádům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přáníčka mají vychytané a hlavně mají nápad :D Mají opravdu inspirující tvorbu :D

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?