15 září 2022

Z košíku nákupní maniačky: Epipí

 Jedno z nejprofláklejších české online papírnictví. 

Velmi dlouho jsem odolávala objednávce.

Nakonec přece jen podlehla.

Další článek o neřízeném utrácení na internetu je tady!


Toto je zpověď mé peněženky. Nebo spíš její majitelky, která při slevové akci podlehla pokušení a na základě psychologické masáže na sociálních sítích si přece jen objednala něco, co prakticky vůbec nepotřebovala.

Inu ne pro nic za nic, si Epipí říká Prodejna radosti.

Prvním úlovkem, který můžete vidět výše je balicí papír. Cena nadstandartní, kvalita normální, celkový dojem ze zabalaeného dárku - luxus! Obzvlášť, když obdarovaný zbožňuje vlčí máky.
Z toho stejného důvodu jsem neodolala ani samolepkám. Tento aršík stál dvojnásobek, co bych byla normálně ochotná za samolepky dát. Řeknu vám, že tady jsem váhala stejně jako nad balícím papírem. Cena tu už byla poměrně vysoká (60 Kč za 16 samolepek z PVC), ale nakonec opět mému rozhodování pomohla představa toho, že je to vlastně dárek plus mám 20 % slevu xD 
 
(Upřímně věřím, že by mi všichni tito maloobchodní prodejci řekli, že bych si měla zjistit, jak je to s náklady...možná právě z tohoto důvodu vím, že tyto obchůdky v mém případě jsou spíše pro příležitostní nákup s cílem udělat si/udělat někomu radost, než že bych je navštěvovala s železnou pravidelností, ať se mi jejich tvorba líbí sebevíc..)

Další a cenově nejnáročnější kousky byly tyto dopisní papíry a jedna kompletní sada. To byly vlastně hlavní lákadla (pro mě), které mě nakonec donutily e-shop vyzkoušet. Byla jsem příjemně překvapená kvalitou papíru (neprosákne ani inkoustové či bombičkové pero) a je to nádherný dárek (nejen pro vaše blízké, ale i pro vás). Takže tady se nákup opravdu vyplatil.


Máte zkušenosti s Epipí?
A čím jste si udělali radost navzdory tomu, že vám to připadalo cenově přemrštěné?
 

Pokud vás článek bavil, zamířte do rubriky Z košíku nákupní maniačky pro další počtení.

13 komentářů:

  1. Epipí, to som ešte nepočula 🧐 Ja sa niekedy na e-shopy radšej nepozerám, pretože netuším ako by to dopadlo XD Ja mám veľmi rada zápisníky, akurát sa nikdy neviem rozhodnúť, načo ich použiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím mám taky problém xD Vždycky se bojím, že to zkazím xD

      Vymazat
  2. v týdnu jsem si byla také od nich vyzvednout objednávku :D koupila jsem kamarádce dopisní sadu k Vánocům a neodolala jsem ani balícímu papíru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude mít kamarádka obrovskou radost, dopisní sada sklidila obrovský úspěch :D (teda u nás určitě :D)

      Vymazat
  3. Vybrala sis moc hezké produkty. Dopisuji si s jednou malou holčičkou z tábora (3. třída). Nedávno mi došel dopisní papír s koníky, tak jsem si koupila roztomilý s kočičkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dopisní papíry jsou super! Sama je moc ráda používám :D Často ale jenom dozdobím obyčejný kancelářský papír washi páskama xD

      Vymazat
  4. Tak Epipí vůbec neznám 🙈, čtu o něm poprvé. Vybrala jsi pěkné věci 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. \já na Epipí narazila náhodou a od té doby mi to Instagram pořád připomíná xD

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :D A je fajn, že je pevnější, takže půjde použít opakovaně :D

      Vymazat
  6. Má krásné věci l, sleduju ji na IG, neskutečně šikovná holčina

    OdpovědětVymazat
  7. O Epipí jsem teda ještě vůbec neslyšela. Ale tvorba je to krásná! Já zatím zůstávám věrná české tvorbě PaperoAmo, kde mi i přijde, že mají moc hezké ceny :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?