24 listopadu 2022

#neBUJO - Žáby a známky

 Dlouho tu nebyl bullet journal.

Vlastně ani žádný diář.

Nic týkající se plánování.

Ale hodlám to napravit.

Máme tu inspiraci za tři měsíce.

Pohodlně se usaďte.

Promítání začíná.

Žába v kufru. Nebo žába na cestách?



 

Cestování pokračujeme. A ještě se z nás stanou sběratelé.

 


 

Dneska jsem se rozhodla nechat promluvit pouze fotky a obrázky.

Někdy není ten správný čas využívat slova. Někdy není chuť psát. Jindy chybí čas.

Můžete se těšit na článek každý týden ve čtvrtek v průběhu prosince.

A najdete-li si chvilku, bude tam spousta zajíamvého počtení.

Když ne počtení, tak něco na pokochání. Pro inspiraci. Pro radost.


Mějte se krásně.

Užívejte se advent.

A najděte si čas na věci, které vám přinášejí radost.


Pro mě je to nejen blog, ale i kreslení.

Nasávání vánoční atmosféry.

Tvoření. Všeho. Ničeho.

Kochání se.

Procházky.

Atd.


To by bylo na dlouho.

 


11 komentářů:

  1. Poslední dobou přemmýšlím, že. Bych si také mohla vést Bullet journal. Ale do zeď mi vlastně staćil obyčejný kupovaný diář. Ale možná se k němu časem odhodlám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky dlouho trvalo, než jsem přesšla na bullet journal. Ale přiznám se, že to kombinuju podle potřeby a hlavně podle toho, jestli je školní rok anebo prázdniny. Na prádzniny my diřá nefunguje vůbec, to je z toho spíš takový zážitkář plný fotek a vstupenek xD

      Vymazat
  2. Hmmm to vyzerá zaujímavo :))))

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné :) ty žabičky jsou opravdu úžasné :) já si kupuji diář hotový a jen si tam nalepím fotky a nějaké samolepky, má kreativita je omezena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky dokážou rozzářit každý diář, stejně jako pěkné samolepky :D A nepřehnat to s nima je taky umění :D A děkuju :)

      Vymazat
  4. Je krásné vyjádřit pocity nejen slovy, ale i malbou/kresbou. Tobě se to daří perfektně! <3 Těším se na články, zdravím :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zahřeje u srdce, tvůj koemntář mi udělal obrovskou radost! Moc děkuju :D

      Vymazat
  5. BuJo inspirace se vždycky hodí. :) Sama už tedy nevěnuji plánování a diáři tolik času jako dříve, ale o to raději se pokochám diáři ostatních. Máš to moc hezké! Žáby jsou skvělá tématika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám měsíce, kdy se s tím opravdu piplám a jsou pak měsíce, kdy celé rozložení udělám za jediný den. Ale máš pravdu -kochat se, to člověka nikdy neomrzí :D

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?