01 prosince 2022

Po roce, máme tu opět.... PŘÁNÍ

 Opět po roce, přichází Vánoce. A s ním i speciální přání pro babičku.

Toto bude neobvyklé, protože tentokrát mi bylo koupeno přáníčko.

Ale nebyla bych to já, abych ho neupravila k obrazu svému.

 
Většina přání v minulosti začínala prázdným výkresem, na který jsem postupně přenesla všechny své představy. Už si ani nepamatuju, kdy jsem sama za sebe koupila přání. Kam moje paměť sahá, vždycky jsem přáníčka vyráběla. Tentokrát mi však bylo přání předáno - že tak krásné přání se přece bude babičce líbit! (Ještě vás krátce zasvětím do naší přáníčkové tradice: každoročně si já i babička dáváme extrémně záležet na tom, abychom pro tu druhou vyrobili extra speaciální vánoční přání. Ačkoliv vyrábíme přání i pro ostatní, tohle je taková naše speciální oslava vyrábění a proto to ani jedna nepodceňujeme a začínáme s přestihem. Teda v mém případě jsou alespoň ty nápady na přání s předstihem xD)

Jak na fotce můžete vidět, přání to bylo vskutku nádherné. Ale porušit tradici a dát babičcce koupené přání? To přece nejde! Na druhou stranu, co bych s tímto dělala? 
Dilema bylo velké, pro nikoho jiného se mi přání nehodilo, ale čest mi nedala, aby se o alespoň nepokusila přeměnit v něco, co by se do naší vánoční tradice hodilo.  
Tak se začlo vymýšlet.
 
Vzhledem k tomu, že přední strana byla bohatě zdobená a poměrně vyrázná, byl otřeba dovnitř přání zvolit jednoduchý motiv. A aby to nebyla taková nuda, přidat k tomu nějaký ten 3D prvek.
Vznikl tedy oblouk, jež měl symbolizovat Betlém nebo taky pouť slunce po obloze s barevným přechodem v adventních barvách (protože fialová je barva adventu, modrá barva nebe a růžovou i můžete spojit s červánky) Krásně se tam vyjímají silutety králů a ze zbytku kartonou k nim přibyla i monstrózní palma a hvězdy. Nemůže chybět ani kometa, bez ní by tam pouť nebyla ono ;)

3d efekt doplnit i "vějíř", který vlastně tvoří pevnou půdu pod nohama pro jednu ovečku (chcete-li Beránka božího, ať tam máme tu symboliku), kde byl přechod vytvořen foukacíma fixama (nemáte-li tutu vychytávku, rychle pro ni do obchodu - doporučuju Sprayza, ty nevysychají tak rychle a vydrží fakt dlouho! -  co zaručeně vytvoří bezchybný přechod a efekt, který bude vypadat nadmíru profesionálně s minimálním úsilím)


Na závěr nesměla chybět ani na míru složené přání napsané na stroji. To jsme nakonec umístili na zadní stranu přání - nechť je jeho potenciál využit do maxima.

Zlatou obálku (fakt je to zlatá, ačkoliv to tam nevypadá) dozdobila pečeť (opět v adventních barvách) a nezbývalo než přání doručit. 

Moc se těším, jaké přání vznikne příště.

Protože toto je jedna z věcí, která posouvá kreativitu rok, co rok dál.

P.S. Přání z předchozího roku najdete ZDE

13 komentářů:

  1. to je opravdu krásné :) já nakoupila už přáníčka z Chaukiss, těším se, až budu posílat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti mají nádherná přáníčka, hlavně jsou vtipná a mají nápad! :D

      Vymazat
  2. Wooow😍😍 oproti prianiu ktoré som vyrábala v škole je to úplne mega💖💖💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kuš! Ráda bych viděla přáníčko, které jsi vyráběla ve škole, doufám, že ho přidáš na blog :D

      Vymazat
  3. To jsou krásné tradice. Moc se ti povedlo, miluju tvé nápady <3

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádherné. Myslím, že z něj bude mít babička radost. Je to hezký zvyk si s někým dávat vlastnoručně vyrobená přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se jí bude líbit :D Už přemýšlím, co bych mohla vyrobit příště :D

      Vymazat
  5. Ach jo, bohužel se komentář zase neodeslal :( máte s babičkou krásnou tradici :) pohrála sis s tím parádně <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :D Nejlepší tradice jsou kolikrát ty, co si člověk sám vymyslí :D To odesílání mi taky blbne, někdy se to pošle dvakrát, často ale vůbec :/

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?