14 dubna 2023

#neBUJO: Chuť psát.... a washi pásky v akci

Zdá se vám tento obrázek povědomý?

Dnes navážeme přesně na stránku, kde jsme minule skončili ;)

 
  Znáte ty chvíle, kdy ze sebe v musíte v krátkém časovém intervalu vyflusnout strašně moc textu? Že pak ani nevíte, co už je pravopisně správně a nejste schopni dát dohromady kloudnou větu? Tak přesně takový pocit jsem měla před týdnem a kousek, kdy jsem odvezdala hromadu, opravdu hromadu textu s větou: "Děj se vůle Boží."
 
To byl taky důvod, proč jsem blogový editor neotevřela měsíc. Možná víc. On to ani není tak editor, co mi chyběl, ani psaní samotné (pořád mám pocit, že se slovy musím setřit, že zásoba se mi ještě plně neobnovila xD). Jen se opravdu těším, až budu mít zase chvilku a budu moci číst články ostatních. Zjistím, co se kde událo, inspiruji se, opět se ponořím do blogerského světa. Je tu strašně moc úžasných lidí, co mi každým článkem rozšiřují obzory (pokud máte tip na blog, co bych měla určitě navštívit, budu jen ráda, pořád mi přijde, že blogger je velmi těžko probádatelná komunita, že cesta často vede jen přes komentáře od ostatních, což je svým způsobem taky vlastně fajn :D)
 
Teď však k tomu, proč jsme se tu dnes sešli... ne, ne, má svatba s tímto diářem se opravdu konat nebude xD  
Dubnové rozložení diáře. Nápad a motiv.
 
Inu nápad byl ryze spontánní. Zjistila jsem, že mám doma docela dost washi pásek (někdo při psaní prokrastinoval a učil se počítat xD) a že bych  je možná mohla  víc používat. Třeba jimi vyzdobit všechny stránky na tento měsíc! A když jsem měla hoďku dvě čas, tak jsem se do toho rovnou ponořila. Nakonec jsem to vytunila ještě dvěma kočičíma washi páskama a bylo hotovo.

Snažím se diář fotit v den, kdy je hezky a barvy mobil chytá tak, jak doopravdy vypadají. Ale tentokrát bylo ošklivo, tak jsem slevila ze svých nároků a nakonec diář nafotila i v ne úplně lichotivém světle. 
Ano, to už byl ale pěkně počmáraný. Tak jsem vám to umělecky přečmárala ještě jednou ;) (jinak toto horizontální rozložení mi vyhovuje víc, než jsem čekala, asi ho v květnu zase zařadím :D)





Další rozložení pak byla náhodná, jak se mi zrovna zachtělo obtáhnout tvar. Poté jsem si užívala trochu kolážobraní. A koťátka jsou aktuálně moje opravdu nejoblíbenější washi páska. Vůbec není poznat, že? xDD


Takže ne, zdobení diáře opravdu nemusí být složité, ani extrémně zdlouhavé, prostě tam plácnete, co vás zrovna napadne, jak tomu bylo v mém případě ;)
 
Teď si jdu zdřímnout. Nějak to na mě poslední dobou padá, nejraději bych šlofíkovala nonstop. A to děštivé počasí tomu fakt nepřidává :/ Na druhou stranu, aspoň si nemusím vyčítat, že jsem pro jednou taky doma a nelítám po všech čertech xD

Na čem vy aktuálně pracujete? Jak trávíte volný čas?
A jaké byly Velikonoce?

25 komentářů:

  1. Cením, že i v období šlofíků, jsi dokázala vydat článek ♥ Měla jsem hezké Velikonoce, protože mi kamarádka donesla do školy velikonoční balíček plný sladkostí! Jaké byly tvé Velikonoce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako krásné Velikonoce :D Ty mé byly jak jinak než plné pečení a šlofíků a čtení :D Moc děkuji za komentář :D

      Vymazat
  2. Nějaké washi pásky se mi taky doma nashromáždily, tak už mám aspoň inspiraci :) Já momentálně pracuju na velkém scrapbookovém albu z Paříže, kde jsme byli loni na dovolené :) I Velikonoce jsme jako vždy, strávili výletně, v Českém Krumlově :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásný způsob, jak strávit Velikonoce! O scrapbooku přemýšlím, čím dál častěji, přemýšlím, že o prázdninách se taky pustím do menšího projektu...ale nejdřív si udělám další fotoknihu🤔
      A jsem mco ráda, že článek je ti inspirací ☺️

      Vymazat
  3. Já si donedávna lepila do sešitu jen koláže, nedělala jsem z toho kalendář, jen jsem si tak lepila, byl to skvělý relax.

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že stránky na duben vypadají dobře. A i ty washi pásky se tam hodí.
    To já mám samé takové lesklé washi pásky, že jsou použitelné na nějaké vánoční téma. Nebo na ozdobení záložky do knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záložka do knížky je super nápad 😃 já je hodně využívám na obálky dopisů a na přání, hned to působí slavnostněji😃

      Vymazat
  5. Deník vypadá moc hezky. Optimisticky, zeleně, jako jaro :) kočička je úžasná :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc hezky, krásně jarně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Opět mi nezbývá nic jiného než obdivovat, jsi moc šikovná a upřímně tě obdivuju, že si s tím takto každý měsíc vyhraješ :) Já nezvládám ani diář používat, vždycky mám chvilkový záchvěv, že už to tentokrát vyjde, ale vždy to vydrží sotva pár dní..
    Já Velikonoce téměř neslavím, udělala jsem jen výzdobu a koupila příteli něco sladkého jako výslužku :) Spíš jsem byla ráda, že mám pár dní volna navíc :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju, tvůj komentář mě nutí se červenat a udělal mi obrovskou radost😍😍😍
      Já vím, že v květnu ten diář budu flákat, takže ani u mě to není vždy růžové... někdy prostě má život přednost před plánováním a zapisováním 😅
      Volno navíc se vždycky hodí, kéž by bylo volno i v úterý 😍

      Vymazat
  8. Ty máš vždy tak super kreativní a velmi vkusné nápady! :) Já si k těmto páskám stále hledám trochu cestu, pár jich doma mám, ale moc je nevyužívám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že třpytivé nejsou taky úplně můj šálek kávy, ale když už jsem je dostala, snažím se je využít 😃 A přiznám se, že díky tomuto rozložení jsem si je vlastně zamilovala😃 parádu udělají i na přáních a dopisech, jen se to s nima nesmí přehnat 😅

      Vymazat
  9. To je krásné. 🙂
    Měli jsme pohodové a klidné Velikonoce - vůbec poprvé u nás nikdo nezvonil. Byly pěkné i přes nepříznivé počasí, které jaro nepřipomínalo ani trochu.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se u vás Velikonoce vydařili ☺️ Vám taky krásný den☺️

      Vymazat
  10. To je moc hezký rozvržení na duben. Též se mi nashromáždilo několik pásek, ale to spíše využívám na čtenářský deník. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju 😃 čtenářský deník si nevedu, i když jsem o tom párkrát přemýšlela 😃 zkoušela jsem si knížky zapisovat do diáře, ale víc mě baví to zaznamenávat online na Databázi knih anebo Goodreads😃

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?