30 března 2023

FOTOČLÁNEK: Velikonoční přáníčka

Jako každý rok, ani letos se mi nevyhnulo vyrábění přáníček, které rozesílám před Velikonocemi. Letos jsem měla ryze kreativní náladu, takže velkou většinu jsem spáchala během dvou odpolední, kdy jsem jich dala dohromady kolem deseti. Obálky a vnitřky přáníček jsem pak dodělávala po chvilkách, ale zásobu mám na dobré dva roky. Na zdobení vajíček mě neužije, ale tyto malé radosti, které chodí poštou, tvořím opravdu ráda.

Zajímavým zpestřením byly i obálky, které se většinou snažím zrecyklovat i z příchozí pošty. Pohrávám si i s myšlenkou vytvořit junk journal z obálek, ale to budu muset nashromáždit jednotné velikosti (nebo si ty jednotné velikosti vyrobit).

Jako obvykle jsem nestihla všechna přáníčka před odesláním nafotit xD Ale myslím, že pro inspiraci jich i tak bude dostatek ;)

Velikonoční inspirace 

Zdrojem letošní inspirace byla rozpadající se velikonoční taška (jejíž kousky najdete hned na první a na úplně posledním přáníčku). Ostatní motivy jsou vesměs použity z mého recyklačního archivu (tzn. hromada výstřižků z letáků, časopisů, novin....), nalepeny na různě barevný karton a dozdobené jsou washipáskama, fixama, vlastně čímkoliv, co bylo po ruce. Ať je to hezky barevné!

Letošní novinkou jsou motivy zvířátek. S těma jsem původně vůbec nepočítala, ale pro některé lidi se mi opravdu hodili :D

Jinak pokud vám některá přáníčka přijdou kapku nedodělaná, tak to proto, že v rámci jednoho odpoledne (či dvou) jsem vytvořila právě tyto "polotovary", které jsem pak dodělávala "na míru" těm, k němž přáníčko nakonec poputovalo. Takže na spoustě z nich třeba na první stránce přibyl nápis "Krásné Velikonoce" jak oto vidíte níže ;)



 


 

Jarní "univerzální" přáníčka 

Vzniklo letos opravdu několik variant přáníček a toto byl jeden typ, který se mineskutečně líbí přávě svou univerzálností.  K jeho výrobě potřebujete jenom obrázky květin (tyto scenérie naleznete v různých časopisech, samozřejmě můžete si je i vytisknout), kus jakéhokoliv hnědého papíru (z krabice od bot, pečící, od řezaných květin...cokoliv, co jde zmuchlat a dobře se to lepí) a pak klasický tvrdý papír (tento krémový s jemnou texturou byl tuším z Lidlu nebo z Actionu).



A jedna zelená specialita na závěr 

Přání pro babičku byla opět zajímavá výzva – tentokrát jsem chtěla využít jako základ obal od kapesníků doplněný o mnou kreslenou ilustraci.

To ale nakonec dopadlo úplně jinak a na základ byly použity kancelářské reklamní desky. Krabici od kapesníků však můžete na přáníčku též vidět - odtud pochází všechny ty pestrobarevné květy.

Přání to sice není typicky velikonoční, ale je jarní a plné barev. A nemusí být přece všude vajíčka ;)




 Doufám, že jste načerpali nějakou inspiraci, pokochali se a třeba i Vás někdo překvapí přáníčkem ve schránce. A kdyby vás chytla kreativní slina, tak vás odkážu na článek, kde je hromada odkazů nejen na jarní a velikonoční tvoření.

Těšíte se letos na Velikonoce?

Bez jaké tradice si nedokážete představit svátky?

 

Další jarní inspirace:

22 komentářů:

  1. Krásná přáníčka. Většina z nich vypadá dost luxusně.

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi, jak recykluješ a na výrobcích to není ani poznat :) skvělá práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou moc krásná velikonoční přáníčka. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná velikonoční přáníčka. Velikonoce nemám ráda na rozdíl od naší Loli))) ta by dekorovala ve dne v noci)))
    Přeji hezké jaro. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já letos tomu dekorokování moc nedala, spíš jsem si užívala atmosféru a to, že jsem doma :D Ale vyrábění přáníček jsem si náramně užila :D

      Vymazat
  5. Jsi skvělá <3 vypadají nádherně!! Vajíčka barvím každoročně s taťkou :D potom peču buchtu (no, spíše 2, aby bylo dost :D), chlebíčky, řízečky apod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To u vás bude pořádná hostina pro koledníky! :D Děkuju moc! :)

      Vymazat
  6. Naprosto nádherný! Ten poslední teda je! ♥ Já nikomu nic neposílám, Velikonoce prožívám jen co se týče výzdoby, jinak je nijak neřeším (až budou děti, tak ano) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos výzdobu nestihla, ale atmosféra byla skvělá i bez ní! :D Doufám, že sis Velikonoce taky pořádně užila :D

      Vymazat
  7. Na Velikonoce se těším a netěším, já tyto svátky až tak moc neprožívám, něco jiného to je s dětmi a něco jiného u dospěláka. Nicméně peču alespoň mazanec, dám si záležet na dekoraci a občas peču beránka. :) Přáníčka jsou super nápad. A jsou krásné,

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mazanec je u nás taky každoroční stálicí, ten pečem moc rádi :D Hlavní je si to udělat pěkné, podle sebe a užít si svátky s tím, s kým člověk opravdu chce.. nic víc není třeba :D

      Vymazat
  8. Bohužel jsem tam nic nenašla :D Ale sem tam mi přijde dopis nebo pohled a vždy z toho mám hroznou radost. Jedna z mála 'tradic', kterou mám fakt ráda, narozdíl od Velikonoc :):D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z toho mám taky vždycky druhé Vánoce, strašně si to užívám 😍 A i když si jednou za uherák jdu pro balík, to si taky užiju to rozbalování, ale na dopis to nemá☺️

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?