30 listopadu 2023

SPLNĚNÝ sen: YAčtu BOX

 Vánoce se blíží, všichni shánějí inspiraci na dárky.

Dnes vám tedy představím splněný sen můj a dárek pro jednoho bližního svého.

Bude to krásné, to mi věřte, navzdory tomu, že jsem tentokrát nevyráběla nic.

Ale po zkušenosti s rozbalením těchto skvostů se asi budu inspirovat.

Tak hurá do toho:

 

Bylo nebylo...

Tvořilka má mnoho snů a nebudu vám lhát, nejedná se vždy o něco... jak bych to korektně řekla napsala... inu ne vždy minimalistického, levného a trendy. Inu toto nebyl sen eko bio trendy záležitost. Čistě potěšení z hmotného daru. Mít tu krabici v rukou, pooodlepovat všechny nálepky, opatrně se do ní dostat a kochat se. A o čem je řeč, ty majetnický barbare? O knižním boxu.

Přiznejte se, a opravdu ruku na srdce, kdo z vás neviděl unboxing (či neslyšel o unboxinzích ve videích) nějakého subscription boxu? (můj vnitřní obroditel marně hledá adekvátní českou alternativu lepší než "boxík předplatník", ale budete mu muset omluvit tento pozdněvečerní výpadek, neboť při hledání lépeznějící alternativy jsme skončili u "nenalezeno, vyspi se a zvážím tvůj požadavek znovu")

Ano, snem tohoto pozemsťana maskujícího se přezdívkou Tvořilka bylo si jednou v životě rozbalit nechutně drahý "boxík předplatník" a okusit ten pocit, co každý Youtuber, co se rozbalováním balíčků živí, zvládá na denním pořádku.

A tak jednoho dne, co se nestalo, Tvořilka objevila něco nevídaného - nejenže v Česku "boxíky předplatníky" existují, ale dokonce takové s knižní tématikou  (vydává nakladatelství YAčtu). A když jistá Tvořilka zjistila, že do tvorby jednoho z nich se zapojila Míša z Radšiknihu, bylo jí hned jasné, že musí udělat jednu věc.

Objednat nejnovější miniboxík.

Hned teď.

Protože svátek se blíží a tak.

A ona zná někoho, komu by tento balíček udělla nesmírnou radost.

Obzvlášť, když je v balíčku kniha s vlčími máky (pro které má někdo konkrétní slabost), děj se odehrává v Olomouci a na přebálce je Dóm (Katedrála sv. Václava pro nezasvěcené a nepolíbené Olomoucem)... no prostě kombinace, kterou jistá obdarovaná osoba bude naotlik zbožňovat, že i kdyby děj knihy stál za starou belu, toto bude velká polehčující okolnost (nemluvě o dokonalé kombinaci luxusní obálka+ořízka+tajemství pod obalem). A když mi k tomu přidáte ještě obálky, jež čtenář otevře na konkrétní straně při čtení knížky, je velmi snadné  se zamilovat do miniboxíku a objednat ho hned teď impulzivně okamžitě (což vůbec není mé typické nakupovací chování!)

Ještě někdo pochybuje o tom, jak to dopadlo?

Miniboxík je zde!











Pokocháno? Teď přijde ta šokující informace.

Ne, tento boxík není pro Tvořilku. Ani omylem ( i když snad bude mít tu čest a bude jí kniha zapůjčena, až ji její majitel laskavě přečte - kéž se tak brzo stane!). Ale i tak je krásný a měla jsem tu čest být přítomna otevření tohoto dárku, napjatě jsem sledovala, jak se sloupává nálepka... užila si šustění papíru... a vlastně viděla pořádný unboxing i z upřímnou reakcí naživo :) Což se počítá, rptože radost byla nemalá (a závist též :DDD)

Čas na šokující info číslo dva:

Velký box je tady!

Počkat, cože?! Ona se opravdu pomátla? Tak trošku. Malinko. Určitě. Tak když už se to poštovné platí tak ho berem, ne? Navíc byl ve slevě, takže Tvořilka zavětřila nekupto akci. A splnila si sen, po nějakém tom otálení. A odebírání boxíku předplatníku (už se tento patvar zažil, takže není třeba uvozovek, ne?) z košíku a jeho opětovné přidávání trvalo dobrou půl hodinu. Stalo se nevyhnutelné, poštovné bylo najednou zdarma a bum, box doma.

Čas na unboxing. Tedy rozbalování. Virtuální. Obrázkové.

Na video byla slečna Tvořilka velmi velmi nedočkavá, takže byste z toho neměli už vůbec nic xD






Ano, ano, rozbalování to bylo vskutku pohádkové. Užila jsem si to náramně a ten pocit byl k nezaplacení. Kochala jsem se každým detailem, vychutnávala si, jak je to všechno krásně poskládané, popsané, všechno k osbě hezky ladí. A jak všechno okolo souvisí s knihou? Nemůžu zatím říct. 
Krabici jsem už otevřela několikrát, pokochala se vším, co v ní je, ale samotnou knížku a box si šetřím na Vánoce. Kdy bude jedinečná příležitost číst zase až do brzkých ranních hodin, kdy se od knížky nemůžete odtrhnout.

A kde je ta slibovaná inspirace k vánočnímu dárku? Ne, nemá slevový kód, ani spolupráci (i když takhle by, mrk mrk, mohla být velmi zajímavá), ale chtěla jsem upozornit na jednoduchý nápad, který nadchne každého milovníka knih. Anebo na způsob, jak vy můžete nadchnout vlastní okolí pro vaši oblbíenou knížku.
Udělejte ke své oblíbené knížce taky obálky. Může v nich být něco, co odkazuje na konkrétní stránku, malůvka, citát, vaše myšlenky...anebo třeba kapesníček pro smutné okamžiky, sladkost, protože hlavní hrdina taky mlsá...prostě cokoliv, co ze čtení udělá něco osobního, interaktivního, nezapomenutelného.

Takže pokud nevíte, co za dárek, toto je taky forma, jak darovat zážitek. A nebojte - i update o tom, jak se mi kniha (potažmo knihy) líbíly a zda je doporučím i po obsahové stránce ;)

Která kniha je vám natolik milá, že byste si dali tu práci a věnovali ji bližnímu svému jako interaktivní zážitek?

P.S. Víte, co je na tom nejlepší? Že ta knížka se pak dá půjčovat i s těmi obálkami a pak se tento zážitek rozšíří mezi víc lidí, stejně jako láska a nadšení z knihy samotné! No není to boží?

P.S.S. Teď mi jsem při dodávání odkazů do článku zjistila, že Věk přízraků (kniha s vlčími máky) bude mít dokonce dvě pokračování... no tak to jsem na ni o to víc zvědavá.




 

4 komentáře:

  1. přiznám se, že tohle vůbec neznám :D a nechápu, jak to že ne :D je to famózní, nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc moc pěkné! Libí se mi tvá radost. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné balení a celkově nápad! Vůbec jsem netušila, že se boxy dělají i s knižní tématikou. Balíček vypadá opravdu moc krásně. Eshop je pro mě novinkou, ale rozhodně ho prozkoumám. Tato 'interaktivní' knížka se mi moc líbí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to je hodně skvělé <3 úplný balzám na duši :) je dobře, že jsi udělala radost i sama sobě. Takhle podobně jsem se cítila při otevírání dárečků od vás <3 jste skvělí :* ještě jednou moc děkuji! :)

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?