07 prosince 2023

JEŽIBABA má taky nárok na PŘÁNÍ

 Další přáníčko.

Tentokrát z roku minulého.

Respektive článek byl napsán už minulém roce.

Nasledně zapomenut.

Takže vychází teď, aby vás tématicky naladil na advent.

 


VÍTEJTE V PERNÍKOVÉ CHALOUPCE.

 

Jako loni, předloni i ty roky předtím si navzájem s babičkou vyrábíme přáníčka.  Vždycky se snažím, aby to bylo něco speciálního. A loni mě k tomu inspirovaly holky z Tvořstoru, respektive mě k tomu inspirovala jejich soutěž, kam se měly posílat perníkové chaloupky.

Perníkovou chalupu jsem pekla rok co rok, až do minulého roku, kdy jsem si dala (vlastně plánovanou) pauzu. Nebyla k dispozici pořádná trouba, já neměla ani kvalitní vánoční výzdobu, jediné, co se mnou trávilo advent, byl čokoládový adventní kalendář a moje hyper natěšenost, až konečně o Vánocích pojedu zpátky domů, se všema se uvidím, a oslavíme to, jak se sluší a patří.

Na druhou stranu -  u nás doma se vždycky peklo, takže ač to přiznávám nerada, tohle mi v zahraničí hodně chybělo. Jo, jasně, mohla jsem se pustit do experiemntů s naší ryze nespolehlivou troubou, kde i všechny instrukce a škály na spotřebiči byly smazány a přístroj si doopravdy dělal, co se mu zachtělo. Ano, mohla jsem navštívit někoho (i když všechni, co měli troubu vyprávěli snad ještě děsivější historky než já xD)... ale nakonec jsem upřednostnila vyrábění vánočních dárků a pečení se odložilo až na rok letošní.

Každopádně - zpět k pointě. Věděla jsem, že do soutěže svým pečením nepřispěju (ačkoliv fakt ráda vymýšlím všemožné perníkové chaloupky), tak jsem hledala způsob, jak se do soutěže zapojit a co vlastně vytvořit. A měla jsem chuť kreslit, tak jsem se chytla nápadu, jak by asi mohl vypadat interiér perníkové chaloupky... 

A tady máte výsledek...

Vždycky trpím mneší panikou, když mám začít vybarvovat. Nevím, zda to znáte taky, ale už kolikrát jsem vybarvováním "výsledek" zkazila. Od té doby, když si vzpomenu a mám možnost, původní dílo si vyfotím, než začnu provádět dramatické změny. A nejednou jsem za to byla ráda. Proto vám nějdřív nasdílím verzi nevybarvenou (která se mi pořád neskutečně líbí) 



A kdo chce vidět tu barevnou?

Jasně, že já! Hodně mě inspiroval můj adventní bullet journal, jehož vytváření jsem si užívala neskutečně. A barevné schéma chalupy a diáře bylo vlastně témeř totožné. Veselé. Vánoční. Hřejívé. Však posudtě sami! (bullet journalové příspěvek zde a adventní kalendář podle Tvořilky zde)

A na závěr mě zajímá, co podle vás by nemělo chybět (v) perníkové chaloupce?

Už pečete? Co budete letos péct?

Já se už teď nemůžu dočkat, až oprášíme formičky, a až budu krémem zdobit pařížské rohlíčky!

 

ČLÁNKY, CO VÁS NALADÍ NA TVOŘÍVÉ VÁNOCE:



 

12 komentářů:

  1. Chaloupka se povedla. Líbí se mi jak nevybarvená verze, tak i ta vybarvená. Jako přáníčko to bylo určitě fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvá přáníčka jsou naprosto dokonalá :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tvořilko! Tohle je naprostá bomba! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. TO JE NAPROSTO BOŽÍ PŘÁNÍ. Fakt krásné, originální :) Jaké přáníčka jsem letos vyráběla já, jsi mohla vidět.. :D Já už peču, zatím jen to suché - perníčky, linecké, základy na košíčky, trubičky... :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to je velká bomba :O :D! Když jsme byly se ségrou malé, dostaly jsme od bábí pečenou perníkovou chaloupku celou z perníku a vevnitř měla ještě světýlko. Byla úžasná <3 Tobě se taky mooooc povedla :)))!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hrozně ráda chaloupky z perníku peču 😃 ale poslední dva toky jsem tradici porušila 😅 se světýlkem vevnitř to muselo být husté 😍😃

      Vymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?