08 srpna 2024

svatební UPCYKLACE

 Vítejte u prvního z článků z rubriky Tvořilka je nemocná a když už nemůže spát, tak během odpocení zlé nemocni pryč z těla, píše články. Tentokrát se malinko vrátíme v čase a omrkneme další tipy na svatební dary. Aneb když chcete něco osobnějšího, než jen vysolit peníze do obálky.

Here we go...

 Pozvání na svatbu nesou v sobě mnohá překvapení a je pravda, že tato svatba byla překvapením sama o sobě. Vůbec jsme netušili, že budeme pozváni. Tak či onak - bylo mi jasné, že tomuto páru musím připravit opět něco speciálního, nějakou tu správnou sentimentální drobnost, která našim milým kamarádům připomene naše ztřeštěné existence a společné zážitky. A zároveň to nebudou úplně lapači prachu, něco aspoň malinko užitečného... inu ambice mám jako vždy epické.

Přáníčko

Milá drobnost, která nemůže chybět. Aneb ideální úkryt pro zmíněné miliony, které jsou teď jako svatební dar trendy (vzhledem ke stylu svateb a obecnému dostatku, se vůbec nedivím). Trošku, možná hodně jsem se inspirovala přáníčkem od Albi, text jsem chtěla hooodně alternovat, ale bylo mi doporučeno to nedělat..., avšak vnitřek je unikát a perfektní vtip, po něhož se stal základ opět citát, co nepochází z mých úst.... takže vlastně přání je ve stylu copycat xD Ale na vizuál obálky jsem nesmírně pyšná!

7 let manželství

Další položkou ve vytuněném balíčku byla zmíněná upcyklace. Díky akcím na Dobrovském jsem narazila na poklad za 19 Kč. 7 let našeho děťátka (máte tu i odkaz, kdyby vás náhodou napadlo využití knížky pro vaše osobní účely) Původně jsem si říkala, kdoví, co to bude za kravinu, ale zrovna se kamarádce narodilo miminko, tak jsem si řekla, že tomu dám šanci. A za ty peníze je to perfektní vychytávka.

Za 19 Kč dostanete 365 stránkou bichli s jednotlivými dny v roce v záhlaví a lehkou pastelovou grafikou v pozadí (tematicky spíš podle období, než týkající se dětí). Jediné, co prozrazuje, co jste si koupili, jsou předěly mezi měsíci, přebal a takové ty stránky, kde se jedná o informace o knize. (Pokud chcete vědět, jak to vypadá uvnitř, zmíněný odkaz nabízí i listování v knize)

Každopádně za těch pár peněz člověk přehlédne-li pár detailů, má hned místo na každodenní zapisování např. 3 věcí, co vám dnes udělaly radost (ala deník vděčnosti), zápisník pro vaše oblbíené citáty nebo rodinné hlášky, anebo jako velmi levný pokračovatel deníku Tam a zpět (přepíšete otázky, co na které jste odpovídali pod jednotlivé dny, anebo rovnou vytvoříte takové, na které byste chtěli v příštích sedmi letech odpovídat a hotovo). Takže toť tipíček ode mě pro vás (ne, není to spolupráce)

Jak můžete vidět na fotkách, zamaskovala jsem existenci myšky, kde to šlo. Jediné, co jsem nechala a do čeho jsem nezasahovala, byly milé a rozkošné oddělovače mezi měsíci, ty jsou jediným přiznáním toho, že by v tom manželství nějaké to dítko časem mohlo být. A vím, že ho ho novomanžele chtějí ;) (a ano, nemusí se to povést napoprvé, může se z toho stát ošemetné téma, ale ty ilustrace jsou prostě hezké a basta. Přinejhorším si je nevěsta sama zalepí).

A co se tam jako tak má psát? Ono mě knížka dokumentující 7 let manželství přijde tam trošku smysluplnější, než ta toho děťátka... možná je to tím, že u nás v rodině ji nikdy nezvládl vyplňovat déle než během prvního roku prvního dítěte... Ale 7 let manželství... tam se toho může stát fakt hodně. Napíšete si tam výročí, kde jste byli na dovolené, luxusní hlášky vaší drahé polovičky, milníky typu "koupili jsme si první společnou houbičku na nádobí" nebo kdo zanechal první šrám na vaší nové kuchyňské lince či kdy byla Vámi započata třetí světová válka, protože někdo nejmenovaný odhodil ponožky jinde, než na místo tomu určené.

Pro zlobivou drahou polovičku


Třetí položka, která vlastně přímo navazuje na předchozí odstavec a slouží přesně pro ty momenty, kdy máte chuť jeden druhého zabít. A to na to nemusíte mít ani partnera, jen obvykle velmi milovaného příbuzného, který vám dokáže rozpumpovat krev jako nikdo jiný. Že nikdo takový neexistuje? Tak to máte krásnou utopickou rodinu :)
A pro nejen tyto příležitosti je ideální super pálivý chilli chips. (Ten se dostal do baličku náhodou, ale ségra potřebovala koupit přesně o dva navíc, aby měla super výhodnou množstevní slevu a tak slovo dalo slovo a manželé dostali i něco pikantnějšího xD)

Pokladnička 

Na bláznivé sny.

 

Další drobnost za pár korun. Původně se mělo jednat o epickou, vygravírovanou, barvičkami na sklo vytuněnou záležitost. Ale i když přípravy darů byly plánovány s dostatečným předstihem, nakonec se všechno dávalo dohromady na poslední chvíli. Tentokrát se však mohu vymlouvat tím, že nevěsta preferuje minimalističtější design :DD

Každopádně tato krabička je vytuněná vychytávka z Actionu. Strany nejsou ze skla a dají se vysouvat. A otvor na mince jsme museli malinko vykuchat.

Na co se na svatbách nejvíc těšíte?
Co je nejhorší na tom být nemocná o prázdninách?
Co byste vy chtěli dostat jako svatební dar?
 
Pro svatbomilce další čtení:

6 komentářů:

  1. To je super, zrovna jdu na konci měsíce na svatbu kamarádky a nechala jsem udělat pokladničku :).

    OdpovědětVymazat
  2. ty přáníčka jsou super :) nám má svatbě největší radost udělaly penízky, aspoň se nám to trochu vrátilo za náklady :)

    OdpovědětVymazat
  3. "Dostali i něco pikantnějšího". :DDD To je mega super. Líbí se mi jak je to různorodé. Na svatbě se SAMOZŘEJMĚ nejvíce těšim na jídlo. Přeji ti Tvořilko, ať se co nejrychleji uzdravíš!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou parádní tipy. Fakt se mi líbí, co všechno dokážeš vymyslet! Samozřejmě na ty dobroty, vždyť celá svatba je vždycky jen velké obžerství :D Doufám, že už jsi zdravá a můžeš si užívat momentálního babího léta.. I mě ty peníze přijdou jako nejlepší dárek. V dnešní době, když se někdo bere, už dávno mají svojí domácnost a tak nic nepotřebují :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?