22 srpna 2024

Z košíku nákupní maniačky: Divoká tužka

Upřímně se divím, že mi to trvalo tak dlouho objednat něco přímo od zdroje. Pamatujete si můj shopaholický nákup z Chaukiss? Vzpomínáte na relativně čerstvou várku knižní inspirace? Stále nic? Tak poslední nápovědou budiž nedávný článek, kde kromě diáře se objevilo i něco dalšího.... A co mají společného? Ano, ilustrátorku Magdalenu Konečnou prezentující svou tvorbu pod značkou Divoká tužka.

Ano, v tomto článku se pokocháme objednávkou přímo z jejího Fleru.

Kochání a krásným ilustracím zdar!

 

Jen tak mimochodem... 

Často jsem si říkala, že tyto články jedné nákupní maniačky jménem Tvořilka musí působit velmi vtipně a rozhazovačně. Jedná se o články s čistě náhodným pořadím nákupu a co hlavně - i s náhodným rozestupem pořízených drobností xD Nejdelší prodleva samozřejmě nastává při napsání textu... tento článek si na své dopsání a zvěřejnění pěkně počkal.

Ač to může vypadat neuvěřitelně, zas taková nákupní manička nejsem - často čekám na nějakou tu slevu a i tu uplatním po hooodně dlouhodobém přesouváním myšlenek z jedné strany mozkovny na druhou, než si řeknu, že tu věc doopravdy využiju... inu je to promyšlený nákup. Ale uznávám - často trvá dlouho než všechno využiju tak, jak si zaslouží, a zlákat na slevy mě lze docela snadno (i když si slevu řádně ověřuji )... tento nákup byl pro zajímavost uskutečně cca před tři čtvrtě rokem  důvodem byly balíčky s ups samolepkami a odznáčky... protože u Divoké tužky je opravdu těžké si vybrat xD A  vady jsem mimochodem hledaa fakt horko těžko xD Takže opět nekup to zálěžitost...

A teď ten unboxing prosím...




 





5 komentářů:

  1. Tak tohle je luxus, hlavně ty odznáčky, hned bych je brala všechny!! Krásná objednávka a děkuji zároveň za tip, budu to tam taky muset omrknout ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Tvořilku nákupní maniačkou.

    OdpovědětVymazat
  3. Podívala jsem se na fler a to je nádhera. Člověk by nevěděl, co si vybrat jako první. Fakt krása :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?