06 července 2023

DĚJINY blogu... všechno na jednom místě

 Jak šel čas tady na blogu? Ačkoliv se snažím dělat průběžné shrnutí v den narozenin blogu, řekla jsem si, že by bylo fajn vidět všechno v jednom článku. Proč? Blogger mi nepřijde tak přehledný, abych vidět všechno naráz a to já bych občas ráda. Plus by bylo fajn napsat si ke každému roku pár zajímavostí, čím se články zabývaly, případně zhodnotit i Instagram za daný rok.
Původně jsem chtěla článek vydat na nový rok, ale v tu dobu nebyla moc nálada si s ním vyhrát. Proto si ho dáme takto hezky na úvod prázdnin. Třeba objevíte nějaký zaprášený článek, co byste si rádi přečetli! ;)

2020 (8 článků)

Blog byl založen 23. 10. 2020 a téhož dne na něm vyšel první článek. Celkem jich za tento rok bylo vydáno 8.

Světlo světa spatřil první obal na Rafaelku, objevil se na scéně i první článek týkající se diáře a nechybělo ani trcho kreslení a tvoření. Za záložkovým adventním kalendářem si stojím doteď ;)

 Instagram 2020 (6 příspěvků)

24.10.2020 byl zrozen můj Instagram a stvět mohl poprvé zřít nezapomenutelnou mandalu z čajových sáčků. Poslední příspěvek, v pořadí šestý vyšel ještě dlouho před Vánocemi (13.12.) a mohli jste nahlédnout do mého kuchyňského království plné netradičních vánočních chalup (tento rok kostela).

Těžko zhodnotit, který příspěvěk je můj nejoblíbenější. Na svůj instagram dávám opravdu jen výtvory, co mě neskutečně bavily vyrábět a s výsledkem jsem byla v čase vyhotovení spokojená. Ten rok jsem vytvořila hned několik maleb na plátno. Bylo by fajn opět něco nakreslit :D A klidně na to strávit několik hodin.

2021 (28 článků)

Další rok se dá označit jako velmi produktivní rok. Rozjela jsem rubriku #neBUJO, kde přidávám své měsíční a týdenní diářové přehledy, ale ty nutně nejsou v sešitu na bullet journal určený. Ani nevyužívají systém úkolů tímto konceptem stanovený.

Začala jsem i pravidelně kreslit do Vlastního skicáku od Dominiky Novákové (a nutno říct, že mě to donutilo kreslit daleko častěji).

Co se vyráběcí sekce týče obohatila jsem ji o jeden polštářek, deník na cvičební úspěchy a velikonoční přáníčka.

Musím zmínit taky průběžně aktualizovaný  článek s věcma k vytištění od různých (hlavně) českých tvůrců.

Insta 21 (30 příspěvků) 

 Instagram i tentokrát hodně reflektoval tvorbu na blogu. Na blogu se však nikdy neobjevila masterchefská zástěra anebo zenová sada, přitom oba jsou velmi jednoduché DIY počiny :D

 2022 (25 článků)

V roce 2022 se na blogu objevila nová rubriky "Z košíku nákupní maniačky", kde se "chlubím" svými úlovky. Pořád se plánovalo, přibyl další přebal na Rafaelku a vytvořila jsem první výtisk nového knižního počinu.

Co se vyráběcí sekce týče, bylo to opravdu pestré - dřevěná bedna, vlastní karty na prší, obal na diář, album anebo dávnější počin znamení horoskopu v keramickém provedení. Nechyběl ani návod, jak si vyrobit doma vlastní diář/kalendář. Zároveň bych ráda rozjela i rubriky #DIYjednohubky, které nepotřebují složitý popis na výrobu, ale mají vás zásobit inspirací.

Insta 2022 (25 příspěvků)

Mým bezpochyby velmi oblíbeným příspěvkem je netradiční, lehce mimozensky působící beránek. Ten je tak divný, až ho nemůžete nemilovat (nechť odpočívá v pokoji, ať ho kanalizace zavedla, kam ho zavedla).

Nechybí ani sem tam skicák, něco z diáře a opět tvorba, kterou znáte z článků. Exkluzivní byli tuším jenom hrošíči malovaní na dřevě a dva tuleni malovaní k výročí.


2023 (to be edited)

 

 

 Jsou nějaké články, které ode mě čtete obzvlášť rádi?

Je něco, co by vás zajímalo?

Co za formát článku/konkrétní nápad bych mohla na blog sepsat?


Další články, které se snažím průběžně aktualizovat:

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já si podobné shrnutí dělávala i na blog.cz a říkala jsem si, že teď už to má smysl si takový updatovací článek udělat...

      Vymazat
  2. Myslím, že na mém předminulém blogu jsem si taky dělala přehledy. Ale teď už by mě asi nebavily sepisovat. Můj blog je vlastně přehledem sám o sobě. stačí si vyhledat určitý článek s fotkami a hned vím, jaký byl podzim 2018 nebo jaro 2020. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, vyhledávání je super, stejně jako štítky 😃 Ale tohle jsem si sepsala hlavně pro sebe, abych měla přehled 😅 Takový výčet názvů článků je občas náramně užitečný, stejně jako instagramovelé shrnutí. a kdo vi, kdy toto zase updatuju😂😅

      Vymazat
  3. Super přehled všech článků :) Mě by se teda do něčeho takového nechtělo. Mám blog od r. 2016 a článků je tam opravdu spousta. Já mám nejradši nákupní články :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že po takové době by se mi do toho taky nechtělo :/ Ale poslední dobou jsem přemítala, o čem psát, co jsem vlastně za historii tohoto blogu zkusila, trochu se ohlédnout... a tohle mi dávalo smysl a nakoplo v psaní 😃

      Vymazat
  4. Moc hezký přehled! Jsem moc ráda, že jsem na tvůj blog narazila a že se známe i osobně <3! Těším se na článek o pánvičce pro tchýni :DDD

    OdpovědětVymazat

Bez komentáře jsou mí čtenáři jako vzduch...dáš mi vědět, že jsi tu byl?